Després de l'inici de la temporada castellera a Altafulla, els Xiquets del Serrallo ja tenen a punt la primera diada de l'any a casa. La colla serrallenca afronta la segona actuació de l'any aquest dissabte 13 d'abril, a les 18.00 hores, a la plaça Bisbe Bonet, una jornada en què els Xiquets del Serrallo celebren el seu aniversari acompanyats de la Colla Jove Xiquets de Tarragona i els Nois de la Torre.
Després de la diada, les tres colles compartiran una fideuada preparada pels amfitrions i gaudiran d'un sopar de germanor a l'aire lliure al local dels Xiquets del Serrallo. La festa continuarà amb la participació dels punxadiscos residents dels Xiquets del Serrallo PD Q-zins i Cabrits Sound, a més del DJ Adri013. Per a commemorar aquesta ocasió especial, la colla oferirà als assistents la possibilitat d'adquirir un got reutilitzable especial.
En els últims anys els Xiquets del Serrallo han decidit reduir l'ús d'envasos fins a un 80%. Aquesta iniciativa inclou l'ús d'ampolles de plàstic en lloc de llaunes de refrescos, sumant-se a altres accions anteriors com l'ús de gots reutilitzables, que ha permès estalviar més de 20.000 gots de plàstic en els últims cinc anys, i la instal·lació d'una font d'aigua osmotitzada al local, que ha reduït en 3 kg els residus plàstics durant la darrera temporada.