Aquesta primavera, el cicle 'En Dansa' es trasllada a les instal·lacions del Port de Tarragona. Amb la voluntat d’incorporar aquesta disciplina a espais insòlits i poc convencionals de la ciutat, 'En Dansa' convida una edició més a redescobrir la història d’un dels seus espais més emblemàtics. Aquesta edició de l'esdeveniment, organitzat per la conselleria de Cultura de l’Ajuntament de Tarragona, compta amb la col·laboració del Port de Tarragona.
Al llarg de tres sessions, el cicle endinsarà els espectadors al cor de les infraestructures portuàries a través de visites guiades pel mateix personal del Port. Cada trobada combinarà aquest recorregut privilegiat amb una programació de dues peces de dansa contemporània amb ADN tarragoní, creades per artistes vinculats al territori.
Aquest dissabte 14 de març, primera cita
La primera cita del cicle 'En Dansa' serà aquest dissabte 14 de març amb els espectacles Sanguinària, de la Cia. La Dama, i Tan a prop, de Les del Picnic. Les següents sessions seran dissabte 11 d’abril, amb les companyies Carla Sisteré i Sònia Gómez, i finalment el cicle clourà dissabte 25 d’abril amb les companyies Anna París / La Casquería i Dos Proposiciones Danza-Teatro.
El punt de trobada en totes elles és l’aparcament de davant del Refugi 1 del Moll de la Costa. La durada de cada sessió és de 90 minuts. L’activitat és gratuïta, però cal reservar entrada a través del web Entrades Tarragona o a les taquilles del Teatre Tarragona.
