El ball de Pastorets de Valls busca incorporar nous balladors i balladores. A quatre mesos vista de la Festa Major de Sant Joan, aquesta dansa que forma part del Seguici Cerimonial de Valls busca incorporar noves persones al grup.
Per això s'ha organitzat una convocatòria el diumenge 25 de febrer a les 18.30 h al Casal Popular La Turba (Carrer dels Metges, 14, Valls) on els interessats podran provar i descobrir més sobre aquest ball.
En acabar, hi haurà berenar per a tothom. Les persones interessades han de ser majors de 18 anys, tenir curiositat sobre el ball de Pastorets i «moltes ganes de saltar, ballar, riure i de formar part d’un dels balls parlats del Seguici Cerimonial de Valls», expliquen des de l'entitat.
El ball de Pastorets de Valls busca nous balladors
La trobada serà el diumenge 25 de febrer a les 18.30 h al Casal Popular La Turba
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 17:25
Et pot interessar
-
Cultura
Ruiz de Arbulo demana «planificació» al Consorci del Patrimoni de Tarragona per atraure inversió privada
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 21 al 23 de novembre a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura
El projecte «Ponent al Carrer» porta el teatre a Torreforta amb els veïns com a protagonistes
-
Cultura
Tret de sortida a Nadal a Alcover amb un programa ple de cultura, activitats familiars i tradicions
-
Cultura
Nadal arriba a Tarragona amb més de 200 activitats i una nova ubicació per a l'encesa de llums
-
Cultura
Festa grossa a Tarragona per acomiadar la celebració dels 25 anys com a Patrimoni de la Humanitat
