La programació del Teatre Auditori del Morell continua aquest mes de març i ho fa amb una obra aclamada. Es tracta de 'La pell fina', una representació de Flyhard Produccions de la Sala Flyhard.
Es podrà veure aquest divendres 3 de març a partir de les 21.00 hores i narra la història del Nacho i la Miranda, una jove parella de Barcelona que visiten uns amics que acaben de ser pares. La situació es complica quan un dels protagonistes comenta que el nadó és molt lleig, una frase que desencadena un seguit de retrets i comencen a sortir a la llum algunes veritats guardades.
L'obra reflexiona sobre totes aquelles coses que no estem preparats per dir ni per rebre i obre el debat sobre la idea de la veritat, tot en clau d'humor i tocant temes com la maternitat, el talent o les relacions de parella.
Les entrades anticipades per veure aquesta obra de teatre tenen un preu de 15 euros i es poden comprar a l'oficina del Centre Cultural del Morell, de dilluns a divendres de 16.00 a 20.00 hores, o a través de la pàgina web. Les entrades a taquilla es poden adquirir per un preu de 18 euros fins una hora abans de l'inici de la funció. Els menors de 18 anys paguen 5 euros.
Aquesta és la quarta proposta de la temporada teatral al Morell, la qual s'allargarà fins a l'abril amb teatre, música i circ, i culminarà amb el 8è PrimaverArt, la mostra d'arts escèniques a peu de carrer.
El Morell torna a tenir una cita teatral amb 'La pell fina'
És una obra que reflexiona sobre el valor de la veritat i tracta qüestions com la maternitat, el talent o les relacions de parella en clau d'humor
ARA A PORTADA
-
La nova Biblioteca Pública de Tarragona serà la segona més gran de Catalunya amb 10.000 metres quadrats TarragonaDigital
-
Reus recull més de 138.000 quilos de roba usada amb el projecte tèxtil de Formació i Treball TarragonaDigital
-
Detingut a Tarragona quan intentava fugir amb una moto robada amb matrícula falsa i una arma blanca TarragonaDigital
-
Les Jornades de Prevenció del Suïcidi arriben a la 4a edició amb noves activitats i campanya de sensibilització a Reus TarragonaDigital
-
Publicat el 28 de febrer de 2023 a les 11:21
Et pot interessar
-
Cultura Tots els actes: Montblanc dona el tret de sortida als dies centrals de la Festa Major 2025
-
Cultura L'essència de la pagesia protagonitza la nova exposició a l'Espai Estació KM0 de Tarragona
-
Cultura Ariadna Mangrané explora el diàleg entre matèria i representació a la Casa Canals de Tarragona
-
Cultura L'Àliga de Tarragona celebra amb diverses activitats i propostes la seves 40 Tecles
-
Cultura La cuina serrallenca és la protagonista d'una experiència singular al Museu del Port de Tarragona
-
Cultura El Pla de Santa Maria presenta el cartell de la Fira del Vent 2025