El Museu Pau Casals de Sant Salvador, al Vendrell, enceta aquest dissabte 12 d'agost la tretzena edició del cicle Música als Jardins, amb l'actuació del Trio Brisa a les 19.30 hores. Aquest projecte va néixer el 2010 com una opció perquè formacions de joves intèrprets graduats a l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) poguessin tocar en aquest incomparable emplaçament.
En total són quatre els concerts que es faran els dissabtes del mes d'agost, començant pel del Trio Brisa, tres germans apassionats per la música que han concretat un trio de cambra amb el qual interpreten peces de Haydn, Mozart o Schnelzer. La resta de concerts seran els del Quartet Fiora (19 d'agost), el Quintet Zèfir (26), i el Dúo Samai (2 de setembre). L'aforament és limitat i les entrades es poden comprar en aquest enllaç.
El Museu Pau Casals del Vendrell enceta el cicle de Música als Jardins
En total es faran quatre concerts durant el mes d'agost
ARA A PORTADA
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
-
El Fòrum de la Justícia de Tarragona costarà 94,2 milions i tindrà gairebé 40.000 m²: «És un dia històric» Antonio Ramos Llauradó
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 07 d’agost de 2023 a les 09:24
Actualitzat el 07 d’agost de 2023 a les 09:33
Et pot interessar
-
Cultura La Festa Major de Sant Jaume arriba a Masriudoms amb una vintena d'actes per a totes les edats
-
Cultura El Morell ho té tot a punt per a la Festa Major de Sant Abdó i Sant Senén
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 18 al 20 de juliol a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura Comencen les obres d'instal·lació de la torratxa a la Casa Navàs de Reus
-
Cultura Les platges de Salou acullen un any més el «Cinema Lliure» amb pel·lícules per a tots els públics
-
Cultura Ja es pot visitar l'exposició «Premi de Fotoperiodisme Camp de Tarragona» al Refugi 1 del Moll de Costa