La Sala La Fusteria del Vendrell acull des d'aquest dimecres 19 d'abril una exposició sobre la colla de grallers dels Tocats de Canya, pels seus 25 anys d'activitat. La mostra porta el nom de 'Vint-i-cinc anys de música de gralles i timbals al Vendrell (1998 – 2023)', i recull la trajectòria d'aquest grup durant l'últim quart de segle.
Coincidint amb la inauguració de l'exposició, també s'ha presentat un llibre que recull les diferents activitats, vivències i curiositats de l'entitat vendrellenca durant aquestes dues dècades i mitja de vida. La mostra es podrà veure a La Fusteria fins al pròxim 29 d'abril.
Els Tocats de Canya van néixer el 1998 de l'impuls dels grallers que acompanyaven els gegants i els nans del Vendrell. El seu primer concert va tenir lloc per la Festa Major de l'any següent, el 1999, i des d'aleshores han estat habituals dels diferents actes festius que se celebren al municipi. Des del 2006 celebren un concert propi per la Festa Major de Santa Anna i un altre per les festes de Nadal.
El Vendrell dedica una exposició als Tocats de Canya pels seus 25 anys
També s'ha presentat un llibre que recull l'activitat del grup de gralles
ARA A PORTADA
-
El Pòsit de Cambrils a través de l’art i la memòria oral: la «casa de tothom» que va ser enderrocada Sandra Pérez
-
La construcció dels 192 pisos de lloguer assequible del PP-10 de Tarragona avança a bon ritme Antonio Ramos Llauradó
-
Reus estrena una nova Oficina del Padró per agilitzar els tràmits d'empadronament i població TarragonaDigital
-
-
L'Ajuntament reordenarà el trànsit als polígons Agro-Reus i zona Nord per millorar la mobilitat TarragonaDigital
Publicat el 21 d’abril de 2023 a les 07:39
Et pot interessar
-
Cultura El Museu de Valls presenta la nova exposició «El Grup Taüll. L’avantguarda efímera»
-
Cultura La 18a edició del Cap de Setmana Diatònic oferirà música tradicional arreu del Baix Camp
-
Cultura Torna un clàssic de l'estiu a Reus: el cicle de cinema fantàstic i de ciència-ficció als Jardins de la Casa Rull
-
Cultura Els jocs tradicionals tornaran a omplir carrers i places de Reus amb propostes d'arreu d'Europa
-
Cultura Arriba la Festa de la Mare de Déu del Carme a Cambrils
-
Cultura Torna el cicle d'havaneres al Serrallo durant els dissabtes de juliol