Segon cap de setmana de febrer i algunes ciutats de la demarcació de Tarragona ja escalfen motors amb els primers actes de Carnaval. Tarragona i Reus són els dos municipis que encetaran els actes carnavalencs. En el cas de Tarragona tindrà lloc un dels principals esdeveniments d'aquesta celebració a la ciutat, la Disfressa d'Or 2023 que torna després de dos anys d'aturada per la pandèmia.
Altres plans per gaudir del cap de setmana inclouen música, teatre o exposicions arreu de la demarcació, així que no us quedeu a casa!
Podeu consultar els plans i tots els detalls de l'agenda que us proposem des de TarragonaDigital.com!

Agenda del 10 al 12 de febrer
— Tarragona arrenca els actes de Carnaval i ho fa amb la recuperació de la gala de la Disfressa d'Or aquest diumenge.
— Reus també escalfa motors de cara a Carnaval amb la celebració del Càsting i del Vermut Carnavalero dels 80.
— Tercera cita de la temporada cultural del Morell aquest divendres al Teatre Auditori, amb l'espectacle 'Si tu te'n vas', de la companyia Pepa Plana.
— El cantautor Roger Mas actuarà aquest 11 de febrer al Convent de les Arts d’Alcover, mostrant el seu treball Tetàtotí.
— El Tinglado 2 del Moll de Costa acull una nova exposició que porta el títol 'Gairebé tots els fragments' de l’artista finlandesa Elena Kervinen.
— Òmnium Cultural de l’Alt Camp porta a Valls les exposicions “Joan Fuster. Una vida il·lustrada” i “Gabriel Ferrater. Llegir tota una vida”.
— Torna el cicle estable de concerts a l'Espluga de Francolí, el primer concert tindrà lloc l'11 de febrer a les 18.00 h a la sala Folch i Torres del Casalet.