Ja ha arribat el cap de setmana més esperat de l'any per a molts. La nit de Nadal i el dia de Nadal faran que l'autèntic protagonista d'aquests dies festius sigui el Tió, i malgrat que són dies en què els dinars familiars s'allarguen i la casa és més casa que mai, també podeu trobar un moment per gaudir de les propostes nadalenques dels municipis tarragonins. TarragonaDigital us desitja molt bones festes!
A continuació, podeu consultar els plans i tots els detalls de l'agenda que us proposem des de TarragonaDigital.com!

Agenda del 30 i 31 de desembre i 1 de gener
— Reus s'acomiadarà de l'any amb una gran festa a la plaça del Mercadal que s'allargarà també durant les primeres hores del 2023.
— El Moll de Costa del Port de Tarragona és l'epicentre nadalenc de la ciutat amb el Magatzem Reial i moltes activitats per a tota la família.
— El Parc Infantil de Nadal de Vila-seca està en marxa al Pavelló Municipal d’Esports fins aquest divendres 30 de desembre.
— El Morell ha preparat un sopar de gala i una nit de música amb orquestra per aquesta nit de Cap d'Any.
— La campanya de Nadal de Casa Navàs amplia la varietat de visites i ofereix fins a nou propostes durant deu dies durant el desembre i el gener.
— Tarragona continua amb la seva agenda nadalenca i també ha preparat una proposta per regalar cultura aquestes festes de Nadal.
— L'Ajuntament de Mont-roig del Camp ja ho té tot a punt per a una de les curses més clàssiques per iniciar l'any, la Crema Torrons.
— L'exposició «Generació [Re]» del Museu de la Vida Rural a l'Espluga de Francolí tancarà les seves portes el pròxim 8 de gener de 2023.
— Recta final del programa d'actes de Nadal a Reus amb les visites dels patges, la cavalcada dels Reis d'Orient i totes les atraccions de les festes de Nadal.