Figa Flawas ha publicat 4 kissus, nou avançament del disc La calçotada que els de Valls publicaran el 26 de gener. Els promotors del grup afirmen que la cançó s’emmarca en l’anomenat ‘afrobeat’ amb una producció "espectacular, ballable i sensual".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iO7oS8iw1cU[/youtube]
Alhora indiquen que el tema és autobiogràfic i que parla de l’amor, "del que hauria pogut ser però que no va ser, amb un rerefons cinematogràfic", una història d’amor “incompleta” on dues persones es coneixen de festa, “es fan quatre petons i allà s’acaba tot”. El tema gira “al voltant del desig, de les ànsies d’anar més enllà i no ser correspost”. La cançó s’afegeix a les ja difoses del futur disc Mussegu, Diabla o Xalalà, aquesta amb la col·laboració de Lluís Gavaldà.
[noticiadiari]99/13494[/noticiadiari]
El videoclip del tema l’ha dirigit Liam D., que ha apostat pel format de 16 mil·límetres i per la valenciana Paula Usero com a protagonista. L’artista està nominada als premis Goya com a millor actriu revelació i ha format part de produccions com les sèries Paquita Salas o Luimelia.
La peça audiovisual mostra la història d’amor d’una nit de la mateixa Usero i de Pep Velasco, que flirtegen al bar musical del districte barceloní de Gràcia Heliogabal.
El disc del duet format per Velasco i Xavier Cartanyà La calçotada inclourà una vintena de temes que barregen reggaeton, rumba, ‘afrobeat’, batxata, corrido tumbado, EDM o salda.
Figa Flawas publica «4 kissus», nou avançament del disc «La calçotada»
El nou disc dels vallencs es publicarà el pròxim 26 de gener
Publicat el 17 de gener de 2024 a les 09:12
Et pot interessar
-
Cultura La segona sessió prèvia del festival TETA de Tarragona arriba a la Sala del Sarcòfag d'Hipòlit
-
Cultura El 44è Festival Internacional de Música Pau Casals del Vendrell homenatjarà cinc grans músics i amics del Mestre
-
Cultura El Museu del Port de Tarragona comença la celebració del 25è aniversari amb dos actes commemoratius
-
Cultura Tarragona acull una jornada per promoure unes festes populars més inclusives
-
Cultura El Fènix de Vila-seca reprèn els monòlegs amb l'actuació d'Andrés Fajngold
-
Cultura Tarraco Viva 2025 arriba al Moll de Costa amb quatre exposicions