La tercera edició del cicle 'Dona'm cultura' de l'Arboç deixarà un bon grapat d'actuacions al llarg del juliol en diferents espais del municipi. La regidoria de Cultura i Festes de l'Ajuntament ha presentat la programació d'aquest 2023, amb espectacles gratuïts per a tota la família que es faran cada dissabte.
L'inici del cicle es farà l'1 de juliol a la plaça de la Vila, amb un concert del grup reusenc Havaneres Balandra a les 21.00 hores. La formació repassa tant cançons marineres i de taverna tradicionals, com havaneres, rumbes i valsos de recent creació. Aquesta primera jornada també comptarà amb l'actuació a les 23.00 hores d'Oriol Cors, bateria de Doctor Prats, presentant el seu projecte en solitari.
El 8 de juliol hi haurà una doble sessió a la Rambla amb la música de Dantuvi, emmarcada en la primera Trobada del Ball de Diables. A les 20.00 hores hi haurà l'espectacle Dantuvi i la Canalla, amb cançons i danses tradicionals dirigides especialment als més petits. A partir de les 23.00 hores, el mateix grup oferirà un recull de cançons i versions populars de rumba catalana i d'altres gèneres com el pop-rock o el reggaeton.
Ja el dissabte 15, la Rambla Gener acollirà a les onze de la nit un concert del grup Fenya Rai!, que revisarà i posarà al dia el cançoner tradicional català, amb el seu toc canalla i irreverent. El dia 22, els protagonistes seran Portobello, una formació de pop-rock ja consolidada que mostrarà les seves virtuts a les 23.00 hores a la plaça de Catalunya.
Finalment, el dissabte 29 es tancarà el cicle amb el concert del grup Siderland també a la plaça de Catalunya. La formació ofereix "un viatge musical per les fronteres del desig, amb melodies brillants, sons electrònics i ritmes nocturns, que acompanyen lletres amb què tres joves expressen la seva eufòria, el plaer i les ganes de viure, però també l'angoixa, el desconcert i el buit", segons apunten ells mateixos.
L'Arboç presenta els concerts del cicle 'Dona'm cultura' 2023
Tindran lloc cada dissabte del mes de juliol
Ara a portada
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes TarragonaDigital
-
Societat Els nivells de reverberació a l'escola Prat de la Riba de Reus superen els llindars recomanats TarragonaDigital
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
-
Societat Augmenta l'incivisme i la brossa llançada incorrectament a l'Espluga de Francolí TarragonaDigital
Publicat el 05 de juny de 2023 a les 12:40
Actualitzat el 05 de juny de 2023 a les 12:59
Et pot interessar
-
Cultura Els Nois de la Torre presenten els actes de celebració del seu 50è aniversari
-
Cultura Les escoles de música de la Diputació a Reus, Tarragona i Tortosa obren la preinscipció per al curs 25/26
-
Cultura La cartoixa més antiga d'Espanya es troba en un petit poble del Priorat
-
Cultura Falset escalfa motors per a la Fira del Vi amb presentacions a Tarragona i Reus