Ester Anglès Iglesias i Teresa Roig Gaya seran les pregoneres de la Festa Major 2023. Les fins ara directores de l'Escola Martí Poch i de l'Escola Vedruna de l'Espluga seran les encarregades d'encetar oficialment la Festa Major de sant Abdon i sant Senén durant el pregó que se celebrarà el dijous 27 de juliol de 2023.
Ester Anglès ha estat directora de l’escola pública Martí Poch durant 16 anys, en aquests 4 mandats ha impulsat diversos projectes com la celebració dels 50 anys de l'escola, programes d'innovació educativa en llengües, convivència i ràdio escolar. També ha fomentat la creació d’Escola verda generant diverses accions com la renaturalització del pati. Anglès continuarà fent de mestra a la mateixa escola.
Teresa Roig ha estat una peça clau a l'escola Vedruna de l'Espluga, durant 20 anys ha estat directora de l'escola i va liderar el canvi al 2007 de passar de Col·legi Mare de Déu del Carme, a mans d'una Fundació Privada i finalment l'any 2017 a entrar a formar part de la Fundació Vedruna Catalunya Educació. Roig començarà una nova etapa professional a Tarragona.
L'Espluga de Francolí desvela les pregoneres de la Festa Major de 2023
El pregó se celebrarà el dijous 27 de juliol
ARA A PORTADA
-
La Generalitat estudia ampliar les freqüències dels trens entre Tarragona i Barcelona TarragonaDigital
-
-
La tercera edició de la Festa Modernista de Reus arriba amb més participants que mai TarragonaDigital
-
-
La desena edició del FICVI homenatjarà Emma Vilarasau amb el Premi Honorífic a la trajectòria TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 13 de juliol de 2023 a les 17:30
Et pot interessar
-
Cultura Tret de sortida al Deprop, el cicle de teatre en petit format del Morell
-
Cultura Altres Lletres tanca amb èxit la 7a edició i referma Valls com a punt de trobada de la cultura crítica
-
Cultura Les colles de Valls dominen la diada del Mercadal, que acaba amb un accidentat intent de 9 de 9 amb folre de la Vella
-
Cultura El Museu de les Matemàtiques de Tarragona estrena la nova temporada amb novetats
-
Cultura El Festival Accents arriba a la dotzena edició amb una programació eclèctica i paritària
-
Cultura Comença la temporada tardor-hivern d'arts escèniques de Tarragona amb una estrena mundial