El Primer Test del Festival REC 2023 ja ha premiat les produccions en fase de postproducció que, en el marc del RECLab 2023, han rebut l’assessorament d’experts. Amb aquest reconeixement, els projectes guardonats ja poden iniciar la seva trajectòria internacional.
'Mamífera', de Liliana Torres, ha rebut dos dels guardons: El Premi Tallinn Industry International WIP i el Premi Seguiment individualitzat. L’entrega de guardons ha suposat la fi de la 10a edició d’aquesta trobada, en la qual el Festival de cinema de Tarragona cedeix un espai per a aquells projectes que actualment es troben en fase de postproducció i que desitgen rebre el consell de distribuïdors, programadors i agents de vendes.
La resta de premiats són: ‘Las muertes de Chantyorinti’, el Premi Deluxe Internacional; 'Diario de mi sextorsión', el Premi Deluxe Nacional; 'El aspirante', el Premi Málaga Work in Progress i 'The human hibernation projecte', el Premi CineMart Catalan Films.
El Primer Test s’emmarca en el laboratori professional del Festival REC, que encara el repte de descobrir el cinema del futur, a través d’iniciatives com les xerrades i jornades professionals, les trobades One-to-One amb experts nacionals i internacionals, entre altres iniciatives.
'Mamífera', de Liliana Torres, rep dos guardons a la 10a edició dels Premis Primer Test del Festival REC
El projecte s’emporta el Premi Tallinn Industry International WIP i el Premi Seguiment individualitzat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de novembre de 2023 a les 07:49
Et pot interessar
-
Cultura
L'Home dels Nassos torna per celebrar l’últim dia de l’any amb els nens de Tarragona
-
Cultura
El Magatzem Reial de Tarragona obre les portes de la il·lusió a tots els infants de la ciutat
-
Cultura
Porrera recrea la història del vi i reivindica la pagesia en un mural a la façana del Casal Municipal
-
Cultura
Arriba el Parc de Nadal de Tarragona que enguany estrena pista de gel i trenet nadalenc
-
Cultura
Reus ho té tot a punt per a la celebració de la 45a edició del Parc de Nadal
-
Cultura
Els Pastorets tornen a Tarragona per Nadal amb un canvi total d'escenografia
