El Primer Test del Festival REC 2023 ja ha premiat les produccions en fase de postproducció que, en el marc del RECLab 2023, han rebut l’assessorament d’experts. Amb aquest reconeixement, els projectes guardonats ja poden iniciar la seva trajectòria internacional.
'Mamífera', de Liliana Torres, ha rebut dos dels guardons: El Premi Tallinn Industry International WIP i el Premi Seguiment individualitzat. L’entrega de guardons ha suposat la fi de la 10a edició d’aquesta trobada, en la qual el Festival de cinema de Tarragona cedeix un espai per a aquells projectes que actualment es troben en fase de postproducció i que desitgen rebre el consell de distribuïdors, programadors i agents de vendes.
La resta de premiats són: ‘Las muertes de Chantyorinti’, el Premi Deluxe Internacional; 'Diario de mi sextorsión', el Premi Deluxe Nacional; 'El aspirante', el Premi Málaga Work in Progress i 'The human hibernation projecte', el Premi CineMart Catalan Films.
El Primer Test s’emmarca en el laboratori professional del Festival REC, que encara el repte de descobrir el cinema del futur, a través d’iniciatives com les xerrades i jornades professionals, les trobades One-to-One amb experts nacionals i internacionals, entre altres iniciatives.
'Mamífera', de Liliana Torres, rep dos guardons a la 10a edició dels Premis Primer Test del Festival REC
El projecte s’emporta el Premi Tallinn Industry International WIP i el Premi Seguiment individualitzat
Publicat el 27 de novembre de 2023 a les 07:49
Et pot interessar
-
Cultura El Museu del Port de Tarragona tanca el curs 2024-2025 amb gairebé 9.000 visites d'escolars
-
Cultura Reus s'acomiada de la Festa Major de Sant Pere més calorosa
-
Cultura 29 de juny: visca Sant Pere i visca la Festa Major!
-
Cultura El Mercadal esclata d'emoció en la vigília de Sant Pere amb les Completes i la segona Tronada
-
Cultura «Festa grossa!», així van rebre els reusencs les relíquies de Sant Pere fa 400 anys
-
Cultura Una exposició de tapissos de Josep Royo creades a partir d'obres de Miró s'exposa a Mont-roig del Camp
ARA A PORTADA