Montblanc acollirà el primer concert de Mariona Escoda a les comarques de Tarragona. En concret, serà el dia 8 de setembre, a les 23.00 h, a la plaça de Sant Francesc. Aquesta serà una de les primeres actuacions que farà després de signar un contracte amb la discogràfica Música Global.
La venda d'entrades es va iniciar ahir mateix, amb un preu de 10 euros per entrada anticipada en cadascun dels dos concerts del dia 8 i 10 de setembre. També existeix la possibilitat d’adquirir un abonament per un import de 15 euros i les entrades a taquilla tindran un cost de 15 euros per a cada concert.
Escoda és la guanyadora de la primera edició d'"Eufòria", el talent show que ha estat un gran èxit a TV3. La setmana passada va anunciar que ja ha signat el contracte discogràfic per iniciar la seva carrera professional amb la discogràfica catalana Música Global.
El talent show atorgava com a premis al guanyador o guanyadora un contracte discogràfic i de management, participar dins el disc de La Marató d'enguany i cantar la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Radio al costat de Miki Núñez.
Ara, la Mariona, la guanyadora del concurs, que va fer unes actuacions brillants en els dos concerts que van tenir lloc la setmana passada al Palau Sant Jordi, i que van ser tot un èxit, és una de les promeses de la música catalana, i comença aquest camí de la mà de Música Global, tant a nivell discogràfic com de management.
A la Mariona ja se l'ha pogut sentir cantant al costat de Miki Núñez "Llums de mitjanit", la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio. Durant més de quatre mesos, i 13 gales, 16 concursants han fet vibrar als espectadors de casa i als que estaven a plató cada divendres a la nit. Només tres però, van arribar a l'esperada final, i en un programa rècord en xifres d'audiència, els espectadors i espectadores van decidir que l'artista que havia conquistat els seus cors era Mariona Escoda.