«Milers d'espurnes», el nou tema autobiogràfic dels calafellencs Buhos

El tema, que compta amb la col·laboració de Las Migas, narra la vida del cantant del grup, Guillem Solé

Publicat el 12 de març de 2024 a les 09:26
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 09:31
Buhos ha publicat la cançó Milers d'espurnes (Halley Records), una autobiografia cantada en la qual el calafellenc Guillem Solé, veu i cara visible del grup, explica tota la seva història vital des de ben petit fins a l'actualitat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida por Buhos Oficial (@buhosoficial)


Com si fos un joc, Milers d’espurnes s’ha construit amb diferents productors a diferents estudis de gravació i amb una multitud d'instruments, on destaquen Pep Saula, Genís Trani i David Rosell. Han col·laborat amb la cançó Las Migas. "Vull tornar a jugar sense samarreta. Vull descobrir altra vegada el món. Fer un verset i que m'esclati la llibreta,i anar corrent a beure de la font (…) Vull tornar a ser un poeta i vull deixar de ser famós", canta Solé.

El grup de Calafell, autor de temes com Barcelona s'il·lumina, Volcans o El món de veritat, acaben de tornar d’una gira per França, Madrid, Bilbao, Saragossa, Londres, Haarlem, Utrecht, Rotterdam i Milà, i seguirà ara amb diverses dates fins a l’agost que els portaran pel Barcelona Motorfest a Montmeló, el Viña Rock a Villarobledo, el Cabró Rock a Vic o el Pirata Beach Festival de Gandia.