Els carrers de Montbrió del Camp s'ompliran d'art i artesania el pròxim cap de setmana

Arriba la 12a MontbriART els dies 7 i 8 de setembre amb diverses exhibicions artístiques, tallers, visites i altres activitats

Publicat el 02 de setembre de 2024 a les 13:59

L'Ajuntament de Montbrió del Camp organitza un any més la Mostra d'Arts Visuals MontbriART els pròxims 7 i 8 de setembre. Hi haurà exposicions i mercat d'artesania, que obriran d'11 a 14 i de 18 a 21 hores, a més d'altres tallers, exhibicions i activitats.

El Mercat d'artesania s'ubicarà al pati de les Monges, Cal Dalmau i els carrers de la MontbriART, hi haurà foodtrucks i alguns edificis estaran guarnits. L'artista convidat d'enguany serà Pep Sadurní, natural de Llorenç del Penedès i amb més de 50 anys d'experiència en la decoració del vidre.

Així, participaran en la mostra més de 90 artistes, amb gran protagonisme del territori més pròxim -Cambrils, Tarragona, Botarell, Reus, Alforja, L'Hospitalet de l'Infant, Miami Platja, Salou, Vilanova d'Escornalbou...-, que ompliran els carrers del municipi amb les seves peces i creacions

Dissabte, 7 de setembre

  • 18h a 21h - Tallers
  • 18h a 21h - Homematge "Bola de drac"
  • 18h - "Anar a marc". Fundació Piqué
  • 18:30h - Visita al taller del pintor Sugranyes
  • 19h - Visita comentada a l'orgue
  • 19:30h - Música den directe amb "Robber Soul"
  • 20h - Visita guiada a l'Ermita de Sant Antoni
  • 21:30h - Exhibició artísitica i taller de vitrall a càrrec de Coia Guiu

Diumenge, 8 de setembre

  • 11h a 14h - Tallers
  • 12h - Visita al taller del pintor Sugranyes
  • 18h - "Anar a marc". Fundació Piqué
  • 18:30h - Xerrada sobre el mural de la Concòrdia i les tècniques pictòriques
  • 19h - Visita guiada a l'Ermita de Sant Antoni
  • 19:30h - Cercavila musical