El Festival Internacional de Curtmetratges de Vila-seca (FICVI) ha obert aquest cap de setmana el període d'inscripció a la vuitena edició del certamen, que se celebrarà del 13 al 22 d'octubre.
El FICVI consta de la secció oficial i la secció in situ. A la secció oficial hi ha dues categories –ficció i animació– amb vuit guardons en total: el premi a millor curtmetratge de ficció internacional, el premi a millor curtmetratge de ficció nacional, el premi a millor animació internacional, el premi jove al millor curtmetratge, el premi del públic, el premi in situ, rl premi d'honor a la trajectòria i el premi D. O. Catalunya.
Segons ha informat l'organització, la secció in situ es convocarà més endavant i pretén convertir la localitat tarragonina en un gran plató on enregistrar un curtmetratge de no més de tres minuts de durada, fent servir localitzacions de Vila-seca i uns elements sorpresa entregats per la direcció del festival just abans de començar el concurs.
El FICVI d'aquest 2023 tornarà a fer-se al Celler de Vila-seca, que té consideració de bé cultural d'interès local i data de l'any 1919. El 2022 va projectar 44 films i això va convertir-la en l'edició amb més inscrits.
Obren les inscripcions per participar a la vuitena edició del FICVI
El Festival Internacional de Curtmetratges de Vila-seca se celebrarà a mitjan octubre
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí viu la diada dels Sants Patrons amb la recuperació de la sortida de la bandera Albert Oliva
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
Publicat el 13 de març de 2023 a les 09:11
Actualitzat el 13 de març de 2023 a les 09:15
Et pot interessar
-
Cultura Alèxia Pascual i Mariona Escoda actuaran per Santa Tecla a Tarragona amb la TGN Big Band
-
Cultura La Catedral de Tarragona estrena l'espectacle audiovisual «El Camí de la Llum»
-
Cultura El Museu Casteller de Catalunya presenta una nova exposició amb motiu dels 15 anys de Patrimoni Immaterial de la Humanitat
-
Cultura La Diada Castellera del Mercadal presenta el cartell per a l'edició 2025
-
Cultura El Govern compra la col·lecció fotogràfica Forvm per dipositar-la al Museu d'Art Modern de Tarragona
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 25 al 27 de juliol a la demarcació de Tarragona?