El pròxim dissabte 24 de febrer, a les 12 del migdia, a la sala gran del Castell dels Comtes de Santa Coloma de Queralt tindrà lloc l'activitat per a joves de 16 a 30 anys, Escape-ment. L'activitat proposa, en un format d'escape room, la resolució d'un enigma que a mesura que es va entreveient trencar mites i estigmes sobre la salut mental.
La tècnica del programa Ocell de Foc és qui dinamitzarà l'activitat molt recomanada al jovent. Per inscriure's cal fer-ho mitjançant el següent enllaç (en grups de 4 fins a 8 persones): https://ja.cat/escapementscq.
La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Santa Coloma de Queralt i l'Oficina Jove del Consell Comarcal de la Conca de Barberà col·laboren en l'organització de l'activitat.
Ocell de Foc organitza l'activitat Escape-ment a Santa Coloma de Queralt
És per a joves de 16 a 30 anys.
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 12:03
Et pot interessar
-
Cultura L'essència de la pagesia protagonitza la nova exposició a l'Espai Estació KM0 de Tarragona
-
Cultura Ariadna Mangrané explora el diàleg entre matèria i representació a la Casa Canals de Tarragona
-
Cultura Tots els actes: Montblanc dona el tret de sortida als dies centrals de la Festa Major 2025
-
Cultura L'Àliga de Tarragona celebra amb diverses activitats i propostes la seves 40 Tecles
-
Cultura La cuina serrallenca és la protagonista d'una experiència singular al Museu del Port de Tarragona
-
Cultura La nova Biblioteca Pública de Tarragona serà la segona més gran de Catalunya amb 10.000 metres quadrats