La Fira del Vi de Falset, la gran trobada dedicada als vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant, inicia una ronda de presentacions institucionals i lúdiques per promocionar el certamen fora del seu territori. El dijous 24 d'abril es donarà a conèixer a Tarragona i, dos dies més tard, dissabte 26, ho farà a Reus. Ambdues ciutats, a més, tindran un paper actiu durant la celebració de la fira els dies 2, 3 i 4 de maig.
L'acte a Tarragona se celebrarà a les set de la tarda a l'esplanada de l'amfiteatre romà i comptarà amb la presència de l'alcalde Rubén Viñuales i el batlle de Falset, Carlos Brull. La presentació oferirà una combinació de cultura i gastronomia, amb un concert del cantautor Espaldamaceta (en col·laboració amb el festival Garbinada Pop), un tast de vins locals i una degustació basada en l'oli d'oliva verge extra de la DOP Siurana.
A Reus, l'esdeveniment tindrà lloc a l'Estació Enològica a partir de les 11.30 hores, amb l'assistència de l'alcaldessa Sandra Guaita i la regidora Noemí Llauradó. La música en directe anirà a càrrec d'Olga Zoet, i, com a Tarragona, els assistents podran gaudir d'un tast de vins i d'una mostra gastronòmica amb l'oli de la DOP Siurana com a protagonista. En tots dos actes, l'assistència requereix invitació prèvia.
Aquestes iniciatives són fruit de la col·laboració entre els ajuntaments de Falset, Tarragona i Reus per reforçar el turisme cultural i enològic a la regió. Amb 35.000 visitants l'any passat, la Fira del Vi de Falset es consolida com una cita de referència per als amants del vi i la gastronomia al Camp de Tarragona.
Falset escalfa motors per a la Fira del Vi amb presentacions a Tarragona i Reus
Tast de vins, música en viu i gastronomia local protagonitzen els actes previs a la gran cita enològica del Priorat
- Imatge d'arxiu de la Fira del Vi de Falset -
- Instagram / @firadelvi_falset
ARA A PORTADA
-
El sindicat CGT denuncia el tancament de vuit línies a centres educatius públics del Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
El nou POUM de Vila-seca comença a caminar: projecta 7 habitatges per cada 1.000 habitants TarragonaDigital
-
L’activitat de firaReus Events genera un impacte econòmic de 41,2 milions d’euros durant el 2025 TarragonaDigital
-
Tragèdia al Priorat: un microbús atropella mortalment un pagés que treballava en una finca TarragonaDigital
-
Els busos que uniran Altafulla i Torredembarra amb Barcelona durant el tall ferroviari ja tenen horaris i parades TarragonaDigital
Publicat el
23 d’abril de 2025 a
les 16:25
Actualitzat el
23 d’abril de 2025 a les
16:40
Et pot interessar
-
Cultura
Vanesa Martín i Lia Kali, caps de cartell de la cinquena edició del Festival TETA de Tarragona
-
Cultura
Les propostes del cicle «En Dansa» arriben a les instal·lacions del Port de Tarragona
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 6 al 8 de març a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura
Una xerrada del meteoròleg Francesc Mauri, proposta destacada del Casal per Setmana Santa de Tarragona
-
Cultura
Reus esdevé la capital de la dansa amb la dotzena edició del Premi Internacional Roseta Mauri
-
Cultura
La sisena edició del Circ Llunar de Reus programa enguany vuit espectacles
