El Teatre del Serrallo del Port de Tarragona acull una nova edició del festival musical Voramar. Es tracta d'un certamen que proposa un seguit de concerts en un format més íntim i acollidor, acompanyats d'un tast de vins de la DO tarragonina.
L'esdeveniment se celebrarà enguany els divendres 5, 12 i 19 de maig a partir de les 21.00 hores. Les actuacions són gratuïtes, però per accedir-hi es requereix una invitació que es podrà adquirir a partir de l'1 de maig a través de la plataforma entradium.com.
Aquesta proposta sensorial del Port de Tarragona comptarà enguany amb tres concerts a la terrassa del Teatret del Serrallo, un marc incomparable amb vistes a la vila marinera de la ciutat.
El primer dels concerts anirà a càrrec de Salva Racero, el divendres 5 de maig a les 21.00 hores. L'artista presentarà el seu espectacle '393', una proposta original que combina música, poesia i teatre i que oferirà una experiència única als espectadors.
La segona cita serà el divendres 12 de maig, a la mateixa hora, amb la música de Roserona, una jove artista catalana que s'ha fet un lloc en el món de la música catalana gràcies a la seva veu que emociona els espectadors.
El festival Voramar tancarà l'edició el 19 de maig amb l'artista Oscar Noguera, conegut com a Oscárboles. Aquest artista tarragoní proposa un espectacle molt original, amb música sorprenent i evocadora i 10 anys d'experiència a les espatlles.
Torna el festival Voramar, el cicle que combina música i vins al Port de Tarragona
L'esdeveniment se celebrarà al Teatret del Serrallo durant tres divendres del mes de maig
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Salou torna a carregar contra Cambrils pels incidents amb el «top manta» TarragonaDigital
-
Desmantellen l'últim tram de l'antiga línia elèctrica entre Tarragona i Vilanova i la Geltrú TarragonaDigital
-
-
Les famílies afectades per falta de places públiques a Reus insisteixen en la reobertura de línia a la Vitxeta TarragonaDigital
-
Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona TarragonaDigital
Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 08:16
Et pot interessar
-
Cultura L'Arxiu de la Diputació de Tarragona obre portes a la ciutadania amb una nova activitat didàctica
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 6, 7 i 8 de juny a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura Mèdol converteix les golfes de la Casa Canals en poesia, matèria i llum amb l'exposició «Inventar_iar»
-
Cultura El Nomad Festival arriba al Parc del Pinar de Perruquet de la Pineda
-
Cultura L'Arxiu Històric de Tarragona fa un viatge en el temps per exposar «El Món dels Castellarnau»
-
Cultura El cinema Rambla de l'Art de Cambrils organitza una projecció «a cegues»