Tret de sortida al Festival d'Estiu de Tarragona: Blaumut i Albert Jordà, a l'escenari

Els dos concerts inaugurals del cicle tindran lloc dissabte al vespre al Teatre Auditori del Camp de Mart

Publicat el 23 de juny de 2022 a les 12:49

El Festival d'Estiu de Tarragona arrenca aquest dissabte, a les 20 hores, amb el concert de Blaumut i Albert Jordà al Teatre Auditori del Camp de Mart. Les dues actuacions culminaran una jornada musical que es desenvoluparà al Camp de Mart, organitzada per l'Ajuntament de Tarragona i la Sala Zero. Al migdia, se celebrarà un vermut electrònic i, a la tarda, una sessió de petits DJs amb la col·laboració del Club Vinil TGN. 

 

Blaumut portarà a Tarragona el seu cinquè disc d'estudi, 'Olímpica i Primavera', que arriba dos anys després de '0001'. En aquest nou àlbum, la banda presenta deu cançons que desdibuixen els límits entre la realitat i la ficció. Blaumut ha fet en aquest darrer treball un exercici artístic, enregistrant el disc amb cadascun dels seus membres tocant per separat, en la intimitat de casa seva.

 

Per la seva banda, Albert Jordà, que pujarà a l'escenari acompanyat de la seva inseparable Banda del Mal Temps, oferirà un repàs a tretze anys de carrera, fent sonar les cançons més representatives dels cinc àlbums que ha publicat fins ara. El músic tarragoní té la mirada posada en el seu nou disc, que veurà la llum l'any vinent.

 

Comença la programació d'estiu de Tarragona: música, dansa i espectacles

Els concerts de Blaumut i Albert Jordà donen el tret de sortida a la programació cultural d'estiu a Tarragona, que inclou el Festival d'Estiu, el cicle de dansa contemporània 'En dansa' i el cicle de 'Cultura en família', que s'estrenaran la pròxima setmana. Pel que fa a les entrades, aquestes ja es poden adquirir a través del web TGN Entrades i presencialment a les taquilles del Teatre de Tarragona.

 

Els cicles 'En dansa' i 'Cultura en família' són gratuïts, així com les funcions de circ i alguna actuació musical del Festival d’Estiu. La resta d'espectacles tenen preus que van des dels 18 fins als 35 euros. En aquest sentit, s'ofereixen diversos descomptes i paquets, especialment adreçats al públic jove, aturats, gent gran i famílies nombroses o monoparentals. 

 

Tota la informació sobre els tres cicles, així com la resta de programacions aglutinades enguany sota el paraigua d'Estiu Tarragona Cultura, es poden consultar al web Estiu Tarragona Cultura.