Vimbodí i Poblet es prepara per acollir, per segon any consecutiu, la Fira de la Tòfona Negra. L'esdeveniment tindrà lloc els dies 18 i 19 de gener de 2025, coincidint amb la festa major d'hivern del municipi, i es consolida com una cita imprescindible per als amants de la gastronomia i els productes locals.
El pavelló municipal tornarà a ser l'epicentre d'aquesta fira, on es concentraran diverses activitats pensades per a tots els públics. Els visitants podran gaudir del mercat de tòfona fresca i d'altres productes alimentaris de proximitat, degustar tapes trufades, participar en maridatges de vins i assistir a showcookings que demostraran la versatilitat culinària d'aquest preuat ingredient. A més, el tradicional Concurs de Gossos Tofoners, que arriba enguany a la seva 8a edició, promet ser un dels punts àlgids del programa.
Com a novetat destacada, la Fira amplia els seus horaris per facilitar l'accés al públic. El recinte firal obrirà gratuïtament dissabte, tant al matí com a la tarda, i diumenge fins al migdia. Les persones interessades a formar part del mercat encara poden fer la seva inscripció fins al dia 8 de gener. Les bases de participació i el formulari d'inscripció es poden consultar al web oficial del municipi.
Vimbodí i Poblet celebra una nova edició de la Fira de la Tòfona Negra
El cap de setmana del 18 i 19 de gener, la vila celebra la festa major d'hivern amb activitats gastronòmiques i culturals al voltant de la tòfona negra

- La tòfona serà la protagonista durant el cap de setmana a Vimbodí i Poblet. -
- TarragonaDigital
ARA A PORTADA
-
La construcció dels 192 pisos de lloguer assequible del PP-10 de Tarragona avança a bon ritme Antonio Ramos Llauradó
-
L'Ajuntament reordenarà el trànsit als polígons Agro-Reus i zona Nord per millorar la mobilitat TarragonaDigital
-
-
Els delictes es redueixen un 3,2% a Tarragona en el darrer any: «És una ciutat segura» TarragonaDigital
-
Dos vermuts de Reus premiats com els segons millors del món en un prestigiós certamen TarragonaDigital
Publicat el 27 de desembre de 2024 a les 13:21
Et pot interessar
-
Cultura La 18a edició del Cap de Setmana Diatònic oferirà música tradicional arreu del Baix Camp
-
Cultura Torna un clàssic de l'estiu a Reus: el cicle de cinema fantàstic i de ciència-ficció als Jardins de la Casa Rull
-
Cultura Els jocs tradicionals tornaran a omplir carrers i places de Reus amb propostes d'arreu d'Europa
-
Cultura Arriba la Festa de la Mare de Déu del Carme a Cambrils
-
Cultura Torna el cicle d'havaneres al Serrallo durant els dissabtes de juliol
-
Cultura Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant estrenen les visites guiades d'estiu al patrimoni