Vimbodí i Poblet es prepara per acollir, per segon any consecutiu, la Fira de la Tòfona Negra. L'esdeveniment tindrà lloc els dies 18 i 19 de gener de 2025, coincidint amb la festa major d'hivern del municipi, i es consolida com una cita imprescindible per als amants de la gastronomia i els productes locals.
El pavelló municipal tornarà a ser l'epicentre d'aquesta fira, on es concentraran diverses activitats pensades per a tots els públics. Els visitants podran gaudir del mercat de tòfona fresca i d'altres productes alimentaris de proximitat, degustar tapes trufades, participar en maridatges de vins i assistir a showcookings que demostraran la versatilitat culinària d'aquest preuat ingredient. A més, el tradicional Concurs de Gossos Tofoners, que arriba enguany a la seva 8a edició, promet ser un dels punts àlgids del programa.
Com a novetat destacada, la Fira amplia els seus horaris per facilitar l'accés al públic. El recinte firal obrirà gratuïtament dissabte, tant al matí com a la tarda, i diumenge fins al migdia. Les persones interessades a formar part del mercat encara poden fer la seva inscripció fins al dia 8 de gener. Les bases de participació i el formulari d'inscripció es poden consultar al web oficial del municipi.
Vimbodí i Poblet celebra una nova edició de la Fira de la Tòfona Negra
Cultura
El cap de setmana del 18 i 19 de gener, la vila celebra la festa major d'hivern amb activitats gastronòmiques i culturals al voltant de la tòfona negra
- La tòfona serà la protagonista durant el cap de setmana a Vimbodí i Poblet. -
- TarragonaDigital
ARA A PORTADA
-
Societat L'Ajuntament de Salou reforça la seguretat amb l'ampliació de la xarxa de videovigilància TarragonaDigital
-
-
Conca de Barberà Els Bombers estabilitzen un incendi de 4 hectàrees a Pontils, a la Conca de Barberà Redacció
-
Societat La Firagost de Valls 2026 anuncia els reconeixements porronaires: Xavier Grasset i Miquel Bonet TarragonaDigital
-
Política Maria Mercè Martorell repetirà com a candidata del PP a l'alcaldia de Tarragona TarragonaDigital
Publicat el
27 de desembre de 2024 a
les 13:21
Et pot interessar
-
Cultura
Sortegen els números de tall per assignar les entrades del Concurs de Castells de Tarragona
-
Cultura
Tot a punt al Morell per a la Festa Major de Sant Abdó i Sant Senén
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 17 al 19 de juliol a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura
El Contemporaneus 2026 omple de música contemporània la ciutat de Reus
-
Cultura
Reus ho té tot a punt per a la celebració de la 681a edició de la Fira de Sant Jaume
-
Cultura
Tarragona ja albira les festes de Sant Magí 2026 amb l'eclipsi solar com a convidat especial
