Vimbodí i Poblet es prepara per acollir, per segon any consecutiu, la Fira de la Tòfona Negra. L'esdeveniment tindrà lloc els dies 18 i 19 de gener de 2025, coincidint amb la festa major d'hivern del municipi, i es consolida com una cita imprescindible per als amants de la gastronomia i els productes locals.
El pavelló municipal tornarà a ser l'epicentre d'aquesta fira, on es concentraran diverses activitats pensades per a tots els públics. Els visitants podran gaudir del mercat de tòfona fresca i d'altres productes alimentaris de proximitat, degustar tapes trufades, participar en maridatges de vins i assistir a showcookings que demostraran la versatilitat culinària d'aquest preuat ingredient. A més, el tradicional Concurs de Gossos Tofoners, que arriba enguany a la seva 8a edició, promet ser un dels punts àlgids del programa.
Com a novetat destacada, la Fira amplia els seus horaris per facilitar l'accés al públic. El recinte firal obrirà gratuïtament dissabte, tant al matí com a la tarda, i diumenge fins al migdia. Les persones interessades a formar part del mercat encara poden fer la seva inscripció fins al dia 8 de gener. Les bases de participació i el formulari d'inscripció es poden consultar al web oficial del municipi.
Vimbodí i Poblet celebra una nova edició de la Fira de la Tòfona Negra
El cap de setmana del 18 i 19 de gener, la vila celebra la festa major d'hivern amb activitats gastronòmiques i culturals al voltant de la tòfona negra
ARA A PORTADA
-
Valls i el Vendrell participen en una prova pilot de la Generalitat per revitalitzar el comerç local TarragonaDigital
-
Indignació al Vendrell per la retirada de la vetlladora a un alumne amb tetraplegia TarragonaDigital
-
-
-
Comencen els actes de Nadal a Torredembarra amb tradició, participació i grans novetats TarragonaDigital
Publicat el 27 de desembre de 2024 a les 13:21
Et pot interessar
-
Cultura
Ruiz de Arbulo demana «planificació» al Consorci del Patrimoni de Tarragona per atraure inversió privada
-
Cultura
Què fer el cap de setmana del 21 al 23 de novembre a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura
El projecte «Ponent al Carrer» porta el teatre a Torreforta amb els veïns com a protagonistes
-
Cultura
Tret de sortida a Nadal a Alcover amb un programa ple de cultura, activitats familiars i tradicions
-
Cultura
Nadal arriba a Tarragona amb més de 200 activitats i una nova ubicació per a l'encesa de llums
-
Cultura
Festa grossa a Tarragona per acomiadar la celebració dels 25 anys com a Patrimoni de la Humanitat
