La xef de Segur de Calafell Mary Herrera opta a dos guardons de la convocatòria del premis Gourmand que se celebrarà a Lisboa. Els premis Gourmand distingeixen els millors llibres de cuina en l'àmbit internacional. Mary Herrera està nominada en dues categories diferents pel seu darrer llibre Diario de una cocinera en aprietos, publicat enguany per l'editorial Universo de letras. La primera nominació és per a treballs que denoten esforç i passió per la cuina i la trajectòria de l'autora en la difusió del fet gastronòmic arreu de món i l'altra pel sentit de l'humor de l'obra. El llibre va ser presentat fa uns mesos a la Biblioteca de Cunit i fa unes setmanes a Madrid. L'acte de lliurament dels premis es farà el mes de juny de l'any vinent a la capital portuguesa, amb candidats dels cinc continents que enguany ha estat triada millor destinació culinària del món.
La xef calafellenca Mary Herrera opta dos premis internacionals amb el seu nou llibre de cuina
El lliurament dels guardons es farà a Lisboa el mes de juny de l'any vinent

- El llibre de Mary Herrera -
- MA
ARA A PORTADA
-
Tarragona estrenarà noves restriccions per a la pesca recreativa a partir del setembre TarragonaDigital
-
Reus reordena el trànsit al voltant del Pallol i el carrer Doctor Robert per millorar la seguretat viària TarragonaDigital
-
-
Macabra troballa al mar a Cambrils: troben un home mort amb el seu gat dins una motxilla a la platja TarragonaDigital
-
Publicat el 07 de novembre de 2024 a les 15:08
Actualitzat el 07 de novembre de 2024 a les 17:30
Et pot interessar
-
Cultura Arriba el Calçofest, el nou festival que arrenca la temporada de calçotades a Valls
-
Cultura L'exposició sobre la màscara mortuòria de Fortuny torna a Reus i s'instal·la al Centre Cívic Migjorn
-
Cultura El Port de Tarragona i la Fundació Pau Casals enforteixen aliances per difondre el llegat del mestre vendrellenc
-
Cultura El Concurs de Castells amplia el termini per recollir aportacions a la nova taula de puntuacions
-
Cultura El Morell es bolca amb el cap de setmana gran de la seva Festa Major
-
Cultura «Faig el que m’apassiona i això comporta portar el nom de Montbrió per tot arreu, viatjar i conèixer altres cultures»