El vendrellenc Youssef El Maimouni presentarà la seva nova novel·la 'Nadie salva a las rosas' aquest divendres 17 de març a la Biblioteca Terra Baixa del Vendrell. L'acte es farà a les 18.30 hores i es comptarà amb la presència de Kevin Prados i Alba Vinyes, que conversaran amb l'escriptor.
'Nadie salva a las rosas' (Roca Editorial) és una novel·la negra que se situa entre Barcelona i Casablanca, amb reminiscències de la trilogia marsellesa de Jean Claude Izzo. Els protagonistes són la Marina i el Yusuf, dos amics que investiguen pel seu compte l'assassinat d'una jove marroquina trans, la Rihanna.
El llibre suposa la segona part de la trilogia de la discriminació, encetada el 2021 amb 'Cuando los montes caminen'. Nascut a Ksar el Kebir, Youssef el Maimouni va arribar amb la seva família a Coma-ruga amb només un mes de vida. La seva passió per la literatura li va sorgir a l'institut, quan va descobrir l'escriptor Mohamed Xukri, de la mà del professor Josep Anton Ventura.
Youssef el Maimouni presenta la seva última novel·la al Vendrell
'Nadie salva a las rosas' és la segona part d'una trilogia encetada el 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2023 a les 12:00
Actualitzat el 16 de març de 2023 a les 12:28
Et pot interessar
-
Cultura Una exposició de tapissos de Josep Royo creades a partir d'obres de Miró s'exposa a Mont-roig del Camp
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 27 al 29 de juny a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura El Museu de Reus rep la cessió de l’obra «Ermita de Sant Blai» de Joaquim Mir
-
Cultura El claustre del Carme acull el circ i el folk com a protagonistes de les nits d'estiu a Valls
-
Cultura El cicle Fil On tornarà a omplir de cultura juvenil els vespres de juliol a La Palma de Reus
-
Cultura Montse Teuler serà la perpetuadora de les festes de Santa Tecla 2025