Arribada finalitzada de La Vuelta a Tarragona, en la seva quarta etapa que ha travessat Andorra, les comarques de Ponent i el Camp fins arribar a la capital. A dos quarts de sis de la tarda arribaven els primers integrants de la cursa, després d'un tram final accidentat, però que igualment ha fet "vibrar" els milers de persones que s'han llençat al carrer per veure els esportistes de prop.
Uns minuts abans, quan els ciclistes passaven per Valls, l'organització ha homenatjat l'atleta Marta Galimany, que acompanyada per l'alcaldessa Dolors Farré i la mare de Xavi Tondo, Emma Volpini, ha rebut un reconeixement en forma de ram de flors.
Un cop deixat enrere l'Alt Camp s'ha intensificat l'sprint final fins a Tarragona. Entrant per l'avinguda Andorra, la comitiva ha rebut aplaudiments i ha vist com les tanques vibraven d'expectació i d'ànims cap als esportistes, protagonistes d'un desplegament que ha paralitzat la ciutat durant unes hores. L’etapa de La Vuelta se l’emportava Kaden Groves, gràcies a un darrer sprint, al passeig de Sant Antoni, mentre que a la plaça de la Unesco s'ha produït una de les darreres caigudes d'aquesta etapa. Allà precisament s'hi estava desenvolupant una protesta independentista promoguda per Òmnium, l'ANC i el CDR, que s'ha dut a terme sense incidents.
«La Vuelta» fa «vibrar» Tarragona
La prova ciclista protagonitza diverses caigudes en el seu tram final
Publicat el 29 d’agost de 2023 a les 18:05
Et pot interessar
-
Societat
La plataforma Mercaderies per l'Interior presenta una demanda contra el tercer fil del corredor mediterrani
-
Societat
Tarragona obliga a censar l'ADN dels gossos per identificar els excrements del carrer
-
Societat
Comencen les obres de soterrament de la línia d'alta tensió del Pinar, entre Castellvell i Reus
-
Societat
El Carnaval Infantil de Valls arriba amb novetats i un canvi de recorregut
-
Societat
El Teatre Bartrina de Reus acull la quarta edició del Concurs Premis Òrbita de dansa contemporània
-
Societat
Milloren el Mirador de Salou, la plaça de Cala Crancs i el Bosc de la Duna
