LaLiga Genuine arriba a la segona fase aquest cap de setmana amb la disputa de la quarta, cinquena i sisena jornada de lliga a Còrdova. La ciutat andalusa acollirà a partir de divendres 18 i fins al diumenge 20 de febrer la primera part d’una segona fase de competició que veurà finalitzat el seu camí el pròxim 1, 2 i 3 de febrer a La Corunya. La segona cita del calendari s’ha vist dividida en dos grups i la part on juguen el Nàstic i el CF Reus ha de vestir-se de curt aquest cap de setmana al Nuevo Arcángel de Còrdova.
El conjunt grana, entrenat per Rafel Magrinyà, sortirà de Tarragona divendres per poder estar a disposició de la competició dissabte al matí. Serà a partir de les 11.30 hores quan els jugadors del Nàstic Genuine competiran en el primer partit del seu calendari. El Vila-real serà la primera pedra en el camí tarragoní, mentre que el mateix dissabte però a les 19.00 hores serà el València qui mesuri les seves forces amb els grana. Els nastiquers posaran punt final a la seva participació en la segona fase de la competició diumenge a les 11.30 hores quan s’enfrontin al Córdoba, conjunt amfitrió de la competició.
Pel que fa al CF Reus que dirigeix David Sangrà, l’expedició sortirà de la capital del Baix Camp divendres per dirigir-se en AVE cap a Còrdova. Dissabte 19 a les 9.30 hores arribarà el moment de debutar enfrontant-se al Huesca, mentre que a la tarda els roig-i-negres jugaran contra Las Palmas a les 17.00 hores, duel que es repetirà a les 20.30 hores però a l’Estadi Municipal en el matx corresponent a la jornada 22 de Segona Divisió. Els ganxets tancaran la seva participació en la segona fase del torneig diumenge a les 10.30 hores jugant contra el Fundación Málaga.
Un cop finalitzada la segona fase el pròxim 3 de febrer a La Corunya, LaLiga Genuine 2018-2019 només tindrà per endavant dues cites més: la tercera doble a Madrid (5, 6 i 7 d’abril) i Los Ángeles de San Rafael (26, 27 i 28 d’abril) i una jornada de clausura el 14, 15 i 16 de juny a València.
Més notícies: