Alternativa per l'Arboç, el partit municipal que encapçala Olga Navarro, ha mostrat el seu suport al projecte de reforma de l'Arbosense, anunciat fa uns dies pel govern local. Per Navarro, la subvenció de 357.000 euros que es rebrà per impulsar el projecte "és una oportunitat" per "crear un espai obert, polivalent i, sobretot, al servei dels veïns".
El nou partit polític vol "allunyar-se de la tendència política de no acabar els projectes perquè no han estat d'iniciativa pròpia", motiu pel qual s'ha compromès a dur-lo a terme si assoleixen el govern el pròxim mes de maig. Per Alternativa, espais com l'Arbosense "han de ser llocs de trobada, discussió i agrupació amb unes condicions d'accés per a tots i totes, així com de sostenibilitat social".
El president del partit, Gabriel Curieses, ha volgut remarcar que "tot allò que és bo per l'Arboç també ho és per Alternativa". En aquest sentit, el projecte polític es compromet a donar suport a totes les iniciatives que s'estan fent actualment que consideren positives, essent "crítics amb totes aquelles que són millorables".
Entre aquestes últimes citen els 2,7 milions d'euros que, a parer seu, l'Ajuntament "ha desaprofitat de la Llei de Barris impulsada per la Generalitat de Catalunya", per promoure la rehabilitació global de barris per evitar-ne la degradació i afavorir la cohesió social. Olga Navarro afirma que "els objectius de millora urbanística, social i econòmica del municipi són essencials per enriquir la vida dels arbocencs i arbocenques".
Alternativa per l'Arboç es compromet a fer realitat la reforma de l'Arbosense
La formació remarca que és un projecte "bo pel municipi"
ARA A PORTADA
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
Una missió comercial de la Cambra de Tarragona, atrapada en un hotel a Líbia pels combats al carrer TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
Reneix la primavera al centre històric de Valls gràcies a la 17a edició del Barri en Flor Albert Oliva
-
Publicat el 27 de març de 2023 a les 11:12
Actualitzat el 27 de març de 2023 a les 11:27
Et pot interessar
-
Política El número 2 de la CUP a Reus, Arnau Martí, renunciarà a la seva acta com a regidor
-
Política La UGT El Vendrell assoleix un acord amb l’Ajuntament que posa fi als procediments judicials pendents
-
Política Impulsem Penedès renova seva estructura pensant en les municipals de 2027
-
Política Junts descarta ara entrar al govern municipal de Tarragona
-
Política Junts decidirà aquesta setmana si entra al govern municipal de Tarragona amb el PSC
-
Política L’endeutament de l’Ajuntament de Calafell continua baixant i se situa en el 66,09%