El nou president del Consell Comarcal del Baix Penedès, Ramon Ferré, ha avançat que l'ens supramunicipal està treballant per fer una nova seu durant aquest mateix mandat. L'objectiu és unificar tots els treballadors i tots els serveis en un mateix espai, una cosa que ara no passa. Per aquest motiu, des del Consell ja estan en converses amb l'Ajuntament del Vendrell perquè els cedeixi uns terrenys on es podria aixecar el nou edifici.
Actualment, la seu del Consell Comarcal està a la plaça del Centre, però hi ha moltes altres oficines repartides pel municipi, en règim de lloguer. Segons Ferré, aquests espais sovint no ofereixen les millors condicions per treballar. Per això la intenció és construir un nou edifici durant aquest mateix mandat. L'actual govern del Consell està integrat pel PSC, Junts-Impulsem i Ara Pacte Local.
Busquen una nova seu pel Consell Comarcal del Baix Penedès
L'objectiu és unificar tots els treballadors en un mateix espai
ARA A PORTADA
-
El Memorimage de Reus celebra vint anys com a referent internacional del cinema d’arxiu Marc Roselló
-
Tarragona és candidata a acollir una fàbrica de cotxes elèctrics d'una empresa xinesa Antonio Ramos Llauradó
-
-
Cel Net reclama una nova legislació per controlar l'emissió de compostos cancerígens de la indústria TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Valls inicia els tràmits per a la creació del futur Centre d’Interpretació dels Tres Tombs TarragonaDigital
Publicat el 31 de juliol de 2023 a les 07:33
Et pot interessar
-
Política
El ple de Tarragona aprova la creació del Consorci del Patrimoni Romà amb les veus crítiques de PP i ERC
-
Política
Acord entre PSC i Junts per modificar l'ordenança d'obres de l'Ajuntament de Tarragona
-
Política
Dimiteix Ramon de Domingo, regidor de l'Ajuntament de Montblanc
-
Política
Vila-seca en Comú denuncia «possibles irregularitats» en la gestió de diners públics de l'Ajuntament
-
Política
L'Ajuntament de Tarragona anuncia la congelació d'impostos i taxes de cara a l'any 2026
-
Política
Alba López (PSC) ja és la nova alcaldessa del Catllar
