Canvis a l'Ajuntament de Montferri. Junts per Montferri i la CUP han trencat el preacord per governar el municipi en aquest mandat. En aquest sentit, Junts ha decidit sortir de l'equip de govern i mantenir-se a l'oposició. Per aquest motiu, el passat dijous dia 13 de juliol, cap dels regidors del grup municipal de Junts no va assistir al ple en què es va votar el cartipàs del nou govern municipal.
Amb els canvis d'última hora, Meritxell Moreno continua sent l'alcaldessa, i la distribució de càrrecs i regidories queda de la següent manera: Moreno estarà al capdavant de l'alcaldia i govern municipal, i serà regidora de Cultura, Festes, Joventut, Educació, Esports i Igualtat, i de Turisme i Patrimoni.
Xavier Bultó i Vidal, serà el primer tinent d’alcaldessa i regidor d’Urbanisme, Medi Ambient i Pagesia, i Protecció Civil. Per la seva banda, Àngels Vives i Domingo, serà la sgona tinent d’alcaldessa i regidora d’Hisenda i Serveis Econòmics, i de Serveis Socials, Salut i Gent Gran.
Canvis a l'Ajuntament de Montferri: Junts trenca l'acord amb la CUP
Tot i els canvis, Meritxell Moreno continua sent l'alcaldessa
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 19 de juliol de 2023 a les 11:16
Actualitzat el 19 de juliol de 2023 a les 11:17
Et pot interessar
-
Política Enric Adell substitueix Carlos Brull al capdavant del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
-
Política Viñuales, sobre l'estació intermodal de Vila-seca: «Si em diuen que perdré més trens, no la vull»
-
Política ERC vol que l'Ajuntament de Tarragona reguli els habitatges d'ús turístic
-
Política Viñuales prioritza la presència de la Generalitat a la de l'Estat al consorci pel patrimoni
-
Política L'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona serà una associació i tindrà l'absència de Vila-seca
-
Política Impulsen nous allotjaments dotacionals i habitatges socials en diversos punts de Reus