L'Ajuntament de Salou ha fet públic aquest dilluns el nou cartipàs municipal que presenta canvis "significatius" en les àrees d'Habitatge, Protecció Civil i d'Igualtat. D'aquesta manera, el nou govern vol reforçar l'acció municipal en àmbits prioritaris per al desenvolupament i el benestar de la ciutadania.
A més, amb la nova estructura, l'alcalde Pere Granados aposta per una gestió "més eficient i enfocada" a les necessitats dels ciutadans. El batlle assumirà la regidoria de Turisme i promoció de la ciutat mentre que Yeray Moreno es farà càrrec de l'àrea d'Hisenda i Gestió Econòmica, així com de les responsabilitats de Foment de l'Esport Base, Seguretat Ciutadana i Serveis Generals.
Pel que fa a la regidoria de Serveis Culturals, Igualtat, Serveis Educatius i Relacions Ciutadanes, a més de Medi Ambient i Transició Ecològica, Participació Ciutadana i Noves Tecnologies se n'ocuparà Julia Gómez. Cristina Berrio dirigirà la regidoria d'Habitatge i Protecció Civil, així com els Serveis d'Ocupació i Dinamització Laboral, i Benestar i Serveis Socials.
Beatriz Morer s'encarregarà de Platges, Control i Concessió de la Neteja Viària i Platges, així com de Sanitat i Salut Pública, i Defensa i Protecció Animal. Per la seva banda, Hèctor Maiquez serà el titular de la regidoria d'Activitats, Intervenció i Control, a més de l'àrea de la Gestió del Territori, Comerç i Dinamització Econòmica. També assumirà Via Pública.
Finalment, la regidoria de Gent Gran i Festes, tasques de Manteniment i Projectes Urbans anirà a càrrec de Xavier Montalà i Noelia Izquierdo dirigirà les regidories de Lleure i Cultura Tradicional i Popular, i també tindrà responsabilitats en l'àmbit de la Joventut i la Infància.
El nou govern de Salou defineix el cartipàs amb «canvis significatius»
Granados assumeix la regidoria de Turisme i promoció de la ciutat i aposta per una gestió "més eficient"
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 06:46
Et pot interessar
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar