El Partit dels Socialistes de Calafell ha presentat aquest dilluns 1 de maig la llista per a les eleccions municipals. Els socialistes han fet un acte al Port de Segur de Calafell, en el qual han deixat clar que el seu objectiu és aconseguir "la majoria absoluta" el 28 de maig.
El cap de llista, Ramon Ferré, ha apuntat que la intenció és fer un govern "sense pactes, sense gent interessada, sense motxilles, i amb un equip fort i preparat, que té en compte totes les sensibilitats, races, creences i col·lectius".
La llista manté la majoria dels regidors actuals que el PSC té a l'Ajuntament, amb l'única excepció d'Arturo Peña. La principal novetat és la presència de l'ex del PP Maite González al lloc número catorze, que també ha estat regidora aquest mandat. González va encapçalar la candidatura del PP a Calafell el 2015 i el 2019, però va marxar del partit el 2021.
Tot i això, González va mantenir l'acta de regidora, com a no adscrita, i va seguir donant suport a l'equip de govern socialista. Fa quatre anys el PSC va obtenir el 35,65% dels vots, assolint nou regidors, a només dos de la majoria absoluta. Una fita que ara veuen possible.
El PSC presenta a Calafell una candidatura per governar «sense pactes i sense gent interessada»
Política
La llista incorpora l'ex del PP Maite González, que va ser alcaldable dels populars el 2015 i el 2019
ARA A PORTADA
-
Successos Detenen un home a Tarragona per intentar endur-se dos menors d'edat durant les festes de Santa Tecla Antonio Ramos Llauradó | ACN
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 25 al 27 de setembre a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
-
Successos Els policies que van detenir l'acusat d'assassinar l'exparella a Calafell asseguren que va confessar els fets ACN
-
Societat L'Ajuntament del Vendrell presenta la solució amb què vol acabar amb les inundacions de Coma-ruga ACN
Publicat el
02 de maig de 2023 a
les 17:59
Actualitzat el
02 de maig de 2023 a les
18:11
Et pot interessar
-
Política
Relacionen Rubén Viñuales amb un cas de drogues per una trucada de 2017: l'alcalde de Tarragona ho nega
-
Política
La Generalitat i l'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona avancen el marc jurídic del nou ens
-
Política
Aliança Catalana tria Àlex Christensen com a candidat a les municipals del Vendrell
-
Política
L'Ajuntament de Reus imposarà 30.000 euros de sanció a l’empresa de neteja per incompliments greus
-
Política
Enric Batista agafarà el relleu del traspassat Pep Manresa al ple de l'Ajuntament de Tarragona
-
Política
El ple de Salou reclama a la Generalitat criteris clars i homogenis davant les alertes meteorològiques
