El vallenc Joan París Fortuny i la vallenca Dèbora Fernández González formaran part de la llista d'Esquerra Republicana de Catalunya a Valls per a les eleccions municipals del proper 28 de maig. L'alcaldable republicana, Teresa Rull Ferré, n'ha destacat avui durant la presentació que «el Joan i la Dèbora són dues persones implicades en el món associatiu i molt preparades per assumir responsabilitats municipals i governar amb encert».
Joan París Fortuny, que serà el número 2 com a independent, té 65 anys, està casat i té dos fills i una neta. Tot i que ja està jubilat, és comptable de professió i ha treballat els últims 22 anys al grup Pius Hospital de Valls: 14 anys a l'hospital com a director d'administració, dos anys a la central de compres com a director, tres anys a la Fundació Vilaniu com a coordinador econòmic i tres anys més a l'hospital com a responsable de contractació. París és el tresorer d'Òmnium Cultural de l'Alt Camp des del 2014 i responsable d'administració i economia de Càritas Interparroquial de Valls des del 2019, on també va ser-ne el director entre els anys 2015 i 2019. Així mateix, exerceix de tresorer de la Germandat del Crist de Sant Francesc des del 2005.
Dèbora Fernández González, que serà la número 3 i és militant, té 43 anys, està casada i té dos fills. És diplomada en treball social i té un postgrau en atenció i gestió de recursos amb dependència i un màster en direcció, gestió i intervenció de serveis socials. Des del 2016, treballa a l'Institut Català de la Salut (ICS), i actualment ho fa en l'Àrea Bàsica de Salut de Montblanc. En l'àmbit associatiu, ha sigut monitora de lleure i vacances al centre especial de treball Ginesta (Fundació Ginac) i, actualment, és la representant de pares i mares en el consell escolar del Col·legi Vedruna Lledó. Així mateix, és sòcia de la Unió Anelles de la Flama i presidenta i secretària d'organització d'Esquerra Republicana Valls.
ERC Valls presenta els primers noms de la candidatura per a les municipals
Joan París Fortuny i Dèbora Fernández González s'uneixen com a números 2 i 3 de la llista
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 22 de febrer de 2023 a les 12:15
Actualitzat el 23 de febrer de 2023 a les 11:48
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l’Infant compleix l'objectiu d’estabilitat pressupostària
-
Política L'Ajuntament de Salou torna a carregar contra Cambrils pels incidents amb el «top manta»
-
Política Llum verda al projecte del futur Centre Cultural Polivalent i Teatre municipal de Constantí
-
Política Cambrils tanca un pressupost de 55 milions per adreçar les urgències i planificar la resta del mandat
-
Política L'Audiència Nacional desestima el recurs contra l'expulsió de l'activista Mohamed Said Badaoui
-
Política La victòria electoral de Klein s'acaba imposant a Cambrils després de dos anys «agitats»