La candidata de Fem Vendrell a les eleccions del 28 de maig, Mar Vázquez, ha demanat en roda de premsa que es paguin les hores extres dels agents de la policia local, ja que assegura que això no passa des del mes de desembre. "Els han dit que no cobraran fins al mes d'agost, alguns agents acumulen 120 hores de més no pagades des de finals de l'any passat", ha comentat Vázquez, que també és sindicalista al consistori.
La petició també l'han fet els sindicats UGT, CCOO i SPL-CME en un comunicat conjunt. Lamenten que el consistori té "un deute amb els seus treballadors de gairebé 200.000 euros, perquè des del mes de desembre no ha pagat ni una sola hora extra als seus agents".
En canvi, des del sindicat CSIF no han secundat la protesta. Fonts d'aquest sindicat han explicat a aquest diari que el motiu del retard ha estat que el tancament del pressupost del 2022 no s'ha pogut fer fins al mes d'abril, impossibilitant dur a terme la modificació de crèdit necessària per pagar les hores extra.
Des del CSIF esperen cobrar aquestes hores extra després de les eleccions municipals i afirmen que, en cas contrari, també faran protestes. Per altra banda, en la seva compareixença Mar Vázquez també ha volgut rebatre les afirmacions del PSC respecte a l'increment dels efectius de la policia local durant aquest mandat. "No són nous agents, són interins que han fet fixes", ha afirmat Vázquez.
Fem Vendrell denuncia que fa cinc mesos que no es paguen les hores extra de la policia local
Mar Vázquez afirma que la plantilla policial no s'ha incrementat, sinó que s'han fet fixes agents que eren interins
ARA A PORTADA
-
Un jutjat anul·la la constitució de Funecamp, l'empresa funerària impulsada per Reus, Vila-seca, Salou i Constantí TarragonaDigital
-
-
L'estació de l'AVE del Camp de Tarragona recupera la normalitat l'endemà de la desconvocatòria de la vaga TarragonaDigital
-
-
Un estudi de la URV revela que l'oli d'oliva ajuda a preservar la funció del cervell en persones grans TarragonaDigital
Publicat el
11 de maig de 2023 a
les 12:04
Actualitzat el
11 de maig de 2023 a les
13:33
Et pot interessar
-
Política
L'alcaldessa de Reus visitarà els barris de la ciutat per copsar les inquietuds dels veïns i veïnes
-
Política
El conflicte laboral a l'Ajuntament de Cambrils porta l'alcalde a agafar les regnes de Recursos Humans
-
Política
Candela Jové, nova regidora d'Igualtat i Feminismes de l'Ajuntament de Valls
-
Política
Francisco Tiñena pren possessió com a nou regidor de l'Ajuntament de Reus
-
Política
Noemí Llauradó no repetirà com a candidata d'ERC a l'alcaldia de Reus en les municipals de 2027
-
Política
Dèbora Fernández dimiteix com a regidora de l'Ajuntament de Valls
