Impulsem Cunit s'ha erigit en la força guanyadora a les eleccions municipals d'aquest 28 de maig. El partit que lidera Jaume Casañas ha tingut un notable increment de vot, passant del 19% del 2019 al 30%. Això ha fet que hagi guanyat dos regidors més, arribant al sis, i superant una històrica com Dolors Carreras.
La veterana líder del PSC ha aconseguit els mateixos resultats en percentatge de vot que fa quatre anys (23%), conservant els cinc regidors, però ha quedat per darrere de Casañas. Els principals retrocessos han estat de Ciutadans, que ha quedat fora del consistori, i d'ERC, que ha perdut un regidor i ara en tindrà dos.
En canvi, Vox ha irromput amb dos regidors, així com també ho ha fet el PP, que tornarà a tenir un representant al consistori cunitenc. En Comú Podem ha perdut un dels dos regidors que tenia. Tot sembla encaminat a una reedició del pacte entre Impulsem i el PSC.
[municipals2023]MUN43051[/municipals2023]
Jaume Casañas dona el cop i derrota el PSC a Cunit
Impulsem Cunit s'ha convertit en la força més votada a les municipals
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2023 a les 00:21
Actualitzat el 29 de maig de 2023 a les 00:30
Et pot interessar
-
Política Dimiteix Llorenç Montalà, l'alcalde de les Piles
-
Política Vandellòs i l'Hospitalet aprova el Pla d'Incendis i nous ajuts per a la digitalització de les empreses
-
Política Marc Bigordà, l'alcalde dels Garidells, es converteix en nou diputat de la Diputació de Tarragona
-
Política El Govern es compromet a garantir la segona fase del TramCamp Reus-Tarragona per «donar sentit al projecte»
-
Política L’Ajuntament de Mont-roig denuncia un DJ per incitar a insultar Pedro Sánchez durant la Festa Major de Miami Platja
-
Política El Govern considera que la intermodal de Vila-seca és «la millor solució», però no tanca la porta a la de Tarragona