Primer el Vendrell Junts ha apuntat que té la intenció de reformular el servei de la neteja viària si forma part del govern local el pròxim mandat. Des de la formació que encapçala Josep Maria Llasat s'han mostrat molt crítics amb la manera com el PSC ha impulsat la licitació del servei, recordant que ara mateix està suspesa pel Tribunal de Comptes.
El partit creu que el projecte actual s'hauria de "redissenyar perquè arribi a tots els barris i es puguin reduir els costos". A més a més, no tanquen la porta a municipalitzar el servei, "sempre que els informes determinin que és la forma més eficient i econòmica de prestar-lo".
Junts el Vendrell no tanca la porta a municipalitzar la neteja viària
La formació vol redissenyar el projecte actual per reduir-ne el cost
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica amb les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 11 de maig de 2023 a les 11:00
Et pot interessar
-
Política El número 2 de la CUP a Reus, Arnau Martí, renunciarà a la seva acta com a regidor
-
Política La UGT El Vendrell assoleix un acord amb l’Ajuntament que posa fi als procediments judicials pendents
-
Política Impulsem Penedès renova seva estructura pensant en les municipals de 2027
-
Política Junts descarta ara entrar al govern municipal de Tarragona
-
Política Junts decidirà aquesta setmana si entra al govern municipal de Tarragona amb el PSC
-
Política L’endeutament de l’Ajuntament de Calafell continua baixant i se situa en el 66,09%