[resultatstarragona]
Poble a poble, i partit a partit, els resultats han quedat d'aquesta manera. A Mont-ral, ha guanyat Francesc Xavier Pagès; a Vila-rodona, Ramon Bricollé perd les eleccions i Compromís per Vila-rodona governarà; a Montferri, empat entre la CUP (SM-AMUNT) que guanya amb majoria relativa i suma els mateixos regidors que Junts per Montferri (3). ERC (TSM-AM) es queda amb 1 regidor; al Pla de Santa Maria, Compromís pel Pla de Santa Maria aconsegueix la victòria per majoria absoluta en sumar 781 vots i un total de 9 regidors.
Cusidó és alcalde des de 1991
A Vallmoll, Josep Lluís Cusidó del PSC revalida la majoria absoluta i guanya amb 7 regidors. En el cas del Pont d'Armentera, Junts pel Pont obté majoria absoluta. Al Rourell, Junts també té majoria absoluta, i a Cabra, hi ha majoria absoluta de Junts-Compromís Municipal. Acord per Cabra es queda amb 3 regidors i Vecinos Unidos entren amb un regidor.[municipals2023]COM01[/municipals2023]
En el cas dels Garidells, Marc Bigordà, d'ERC, revalida la victòria amb 101 vots. A Bràfim, Tots som Bràfim obté 207 vots. A Rodonyà, Enric Ferré obté majoria absoluta i guanya tots els regidors del plenari municipal. A Vilabella, Junts guanya i al Milà governarà la FIC, amb 77 vots. Per la seva banda, Querol tindrà la primera alcaldessa del municipi, Roser Burzon. A la Masó ha guanyat Front Nacional de Catalunya un total de 91 vots. A Alió, Junts per Alió guanya per majoria absoluta amb 166 vots a favor.