La tarragonina Laia Estrada ha guanyat la consulta interna per ser candidata de la CUP el 12-M a l'espera de ser ratificada pel partit, segons ha avançat el diari 'Ara' i han confirmat a l'ACN fonts del partit.
La militància de la CUP votava des de diumenge qui situava al capdavant de la llista a Barcelona, si la candidatura liderada per la que ha estat diputada per Tarragona en la legislatura que ara ha acabat o una altra encapçalada per Laure Vega.
La formació obria ahir al migdia la votació amb dues propostes diferents per als cinc primers llocs de la llista per a la demarcació de Barcelona, i els militants han pogut votar fins aquest dilluns al migdia. La CUP té previst presentar oficialment les seves llistes per al 12-M en un acte dimecres.
La tarragonina Laia Estrada guanya la consulta per ser la candidata de la CUP a Barcelona
La llista de la diputada per Tarragona s'ha imposat a la candidatura que presentava Laure Vega per a les eleccions del 12-M
ARA A PORTADA
-
Els advocats de Tarragona proposen millorar les indemnitzacions per retards als usuaris del tren TarragonaDigital
-
El president d'Asfuncat assegura que vigilaran que FuneCamp «no incorri» en competència deslleial TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Tarragona anuncia la congelació d'impostos i taxes de cara a l'any 2026 TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Torredembarra denunciarà la constructora encarregada de cobrir la piscina nova TarragonaDigital
-
Alerta per pluges a Tarragona per l'arribada de la dana Alice al litoral Mediterrani TarragonaDigital
Publicat el 25 de març de 2024 a les 20:44
Et pot interessar
-
Política Alba López (PSC) ja és la nova alcaldessa del Catllar
-
Política Xavi Puig serà el candidat d'Esquerra a l'alcaldia de Tarragona l'any 2027
-
Política Xavi Puig i Saül Garreta es disputen la candidatura d'Esquerra a l'alcaldia de Tarragona
-
Política Kenneth Martínez anuncia que l'Ajuntament del Vendrell congelarà els impostos l'any 2026
-
Política El Govern pagarà 5,98 milions a l'Ajuntament de Tarragona per tancar el litigi de la Chartreuse
-
Política Xavier Canadell (Mo1-te) renuncia a l'alcaldia del Catllar i Alba López (PSC) agafarà el seu relleu