El ple de l'Ajuntament de Tarragona ha celebrat aquest dilluns un plenari extraordinari per aprovar el 71è modificatiu de crèdit, que ha tirat endavant amb els vots favorables de PSC, ERC, Junts i Vox i les abstencions de PP i En Comú Podem. Amb aquest modificatiu, el govern municipal podrà pagar les hores extraordinàries de la Guàrdia Urbana.
En les intervencions dels diferents grups municipals, el PP i En Comú Podem han retret al govern municipal la falta de previsió per convocar un plenari extraordinari per tirar endavant la proposta. Per la seva banda, des de Junts, Jordi Sendra, ha posat sobre la taula els problemes de seguretat que hi ha a la Part Baixa de la ciutat.
Maria Roig, portaveu d'ERC, ha lamentat que el govern no sigui tan diligent per aprovar altres partides, com la subvenció a la Fundació La Muntanyeta per a la nova seu de l'entitat.
Finalment, l'alcalde Rubén Viñuales ha manifestat que no hi ha hagut cap falta de previsió i ha assenyalat que hi ha necessitat d'implantar una policia de proximitat.
L'Ajuntament de Tarragona aprova un modificatiu per pagar hores extres a la Guàrdia Urbana
Política
El PSC, ERC, Junts i Vox han votat a favor, mentre que el PP i En Comú Podem s'han abstingut
ARA A PORTADA
-
Successos Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi forestal de Masllorenç i s'aixequen els confinaments Antonio Ramos Llauradó
-
Societat Una inversió de prop d'1,5 milions d'euros per transformar el carrer de l'Escultor Rocamora de Reus TarragonaDigital
-
Societat La Firagost de Valls celebra enguany la 70a edició amb l'inici d'una nova etapa TarragonaDigital
-
-
Societat El Govern actualitza el Plaseqta amb la incorporació de la xarxa de sensors químics i el sistema ES-Alert TarragonaDigital
Publicat el
21 d’agost de 2023 a
les 16:35
Actualitzat el
21 d’agost de 2023 a les
16:41
Et pot interessar
-
Política
Jaume Fornés, alcalde de Sarral, és el nou president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà
-
Política Arxiven la investigació contra el regidor del Vendrell Christian Soriano pels anuncis gratuïts durant la pandèmia
-
Política
El Parlament insta el Govern a col·laborar amb Dow per garantir els llocs de feina a Tarragona
-
Política
Jordi Sendra serà el candidat de Junts a l'alcaldia de Tarragona
-
Política
La comissaria conjunta de Mossos i Guàrdia Urbana de Tarragona fa un pas més
-
Política
Maria Mercè Martorell repetirà com a candidata del PP a l'alcaldia de Tarragona
