El ple de l'Ajuntament de Tarragona ha celebrat aquest dilluns un plenari extraordinari per aprovar el 71è modificatiu de crèdit, que ha tirat endavant amb els vots favorables de PSC, ERC, Junts i Vox i les abstencions de PP i En Comú Podem. Amb aquest modificatiu, el govern municipal podrà pagar les hores extraordinàries de la Guàrdia Urbana.
En les intervencions dels diferents grups municipals, el PP i En Comú Podem han retret al govern municipal la falta de previsió per convocar un plenari extraordinari per tirar endavant la proposta. Per la seva banda, des de Junts, Jordi Sendra, ha posat sobre la taula els problemes de seguretat que hi ha a la Part Baixa de la ciutat.
Maria Roig, portaveu d'ERC, ha lamentat que el govern no sigui tan diligent per aprovar altres partides, com la subvenció a la Fundació La Muntanyeta per a la nova seu de l'entitat.
Finalment, l'alcalde Rubén Viñuales ha manifestat que no hi ha hagut cap falta de previsió i ha assenyalat que hi ha necessitat d'implantar una policia de proximitat.
L'Ajuntament de Tarragona aprova un modificatiu per pagar hores extres a la Guàrdia Urbana
El PSC, ERC, Junts i Vox han votat a favor, mentre que el PP i En Comú Podem s'han abstingut
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 16:35
Actualitzat el 21 d’agost de 2023 a les 16:41
Et pot interessar
-
Política
Dèbora Fernández dimiteix com a regidora de l'Ajuntament de Valls
-
Política
L'Ajuntament de Torredembarra presenta un pressupost de més de 30 milions d'euros per al 2026
-
Política
Esquerra Republicana del Vendrell escull el nou cap de llista per a les municipals de 2027
-
Política
El ple de Tarragona rebutja posar punt final a la peatonalització del primer tram de la Rambla Nova
-
Política
Els Comuns presenten una querella criminal contra l'alcalde de Cambrils per comprar material policial israelià
-
Política
Viñuales fixa el desplegament del servei de neteja, el POUM i la Tabacalera com a prioritats de Tarragona pel 2026
