Aquest dijous, 4 d'abril, l'Ajuntament de Tarragona ha publicat a la seva seu electrònica municipal les bases de la convocatòria per al procés selectiu lliure destinat a cobrir la plaça de gerent de promoció econòmica, amb caràcter d'alt càrrec. Aquesta posició tindrà la responsabilitat de coordinar i supervisar l'Àrea de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç.
Específicament, el gerent exercirà la direcció superior del Patronat Municipal de Turisme, així com la direcció i coordinació del servei de Treball i Activació Econòmica i del Servei Municipal d'Ocupació. Aquesta funció pretén impulsar i coordinar aquestes àrees, establint-ne l'estratègia i vetllant pel seu correcte desenvolupament, en línia amb els objectius establerts per la corporació municipal.
Les retribucions per al lloc de gerent de promoció econòmica seran les següents: 58.066,32 euros anuals de retribucions bàsiques, així com 21.115,08 euros anuals de complement de lloc de treball. A més, es podrà percebre un complement variable d'un màxim de 5.278,80 euros anuals, depenent de l'avaluació de l'assoliment dels objectius establerts.
Les persones interessades a participar en aquest procés selectiu podran presentar la seva sol·licitud a partir d'avui, 4 d'abril, i fins a vint dies hàbils des de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). Aquest tràmit es podrà realitzar de manera telemàtica a través del portal https://tramits.tarragona.cat o bé de forma presencial al Registre General de l'Ajuntament de Tarragona, ubicat a l'OMAC de la Rambla Nova, 59.
Totes les bases i la informació detallada sobre aquest procés selectiu es troben disponibles a la secció de Recursos Humans del web de l'Ajuntament de Tarragona.
L'Ajuntament de Tarragona obre el procés per trobar gerent de promoció econòmica
Segons el consistori, qui ocupi la plaça haurà de coordinar i supervisar el funcionament de l'Àrea de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 04 d’abril de 2024 a les 07:23
Et pot interessar
-
Política L'últim ple del curs polític a l'Ajuntament de Reus concedeix tres mencions honorífiques
-
Política Una denúncia obliga l'Arquebisbat a retirar l'estelada del campanar de Santa Maria de Prades
-
Política Junts per Reus demana aturar la tramitació de la ZBE per «manca de consens amb els sectors afectats»
-
Política El govern de Reus ha engegat un 93,5% de les accions previstes per al mandat 2023-2027
-
Política Joan Martí Pla (Junts) assumeix la presidència del Consell Comarcal del Tarragonès
-
Política Ernest Roigé (ERC) renuncia a la presidència del Consell Comarcal del Baix Camp