Vox no se'n surt de posar la bandera espanyola al balcó de l'Ajuntament de Valls. En el darrer ple municipal celebrat el passat dilluns dia 29 de gener, el partit espanyolista va presentar una moció en relació amb el compliment de la legislació vigent.
Concretament, el portaveu ultradretà va criticar durament que ni a l’ajuntament ni en altres edificis sota la seva jurisdicció hi hagi la bandera espanyola ni la imatge del rei. Per aquest motiu, va demanar el compliment de la llei vigent i va alertar que Vox podria elevar la instància a les administracions superiors corresponents per tal de fer complir la llei.
La moció va rebre 19 vots en contra i 1 a favor, en aquest cas del representat de Vox. Per aquest motiu, va ser rebutjada.
L’Ajuntament de Valls diu no a Vox i no posarà la bandera espanyola al balcó
La moció va rebre 19 vots en contra i 1 a favor
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2024 a
les 08:06
Et pot interessar
-
Política
Moció de censura d'ERC a l'Ajuntament de Perafort i Puigdelfí: «Paràlisi i manca de gestió»
-
Política
Algú podrà fer ombra a Rubén Viñuales a Tarragona?
-
Política
L'Ajuntament de Reus afirma que el PAM 2023-2027 té una execució del 57% amb el 96% de les accions ja iniciades
-
Política
ERC i Junts demanen la dimissió de Sandra Ramos com a presidenta de Tarragona Ràdio
-
Política
L'alcaldessa de Reus visitarà els barris de la ciutat per copsar les inquietuds dels veïns i veïnes
-
Política
El conflicte laboral a l'Ajuntament de Cambrils porta l'alcalde a agafar les regnes de Recursos Humans
