El nou equip de govern de Tarragona ha anunciat oficialment aquest dilluns el cartipàs per al pròxim mandat, tot i que fa una setmana ja es van resoldre les principals incògnites.
Així doncs, es confirma que la número dos dels socialistes, Montse Adan, s'encarregarà de Turisme, Desenvolupament Econòmic, Comerç, Ocupació, Promoció de la Setmana Santa i Europa Direct. En el cas de Berni Álvarez s'ocuparà de la conselleria d'Esports, Educació, Turisme Esportiu i Voluntariat.
Sandra Ramos serà la portaveu del nou govern municipal i també portarà les àrees de Cultura i Festes, Arxiu i Memòria històrica, Universitats, Benestar Animal i Normalització Lingüística. L'alcalde Rubén Viñuales liderarà la regidoria de Seguretat Ciutadana, Relacions Internacionals i Projecte Metropolità. També s'ocuparà de projectes com la Tabacalera o el Banc d'Espanya.
Així mateix, el batlle s'encarregarà de les àrees d'Imatge i Comunicació Interna, Estratègia de ciutat, Relacions Institucionals i amb el Síndic de Greuges, i Relació amb les Ciutats Agermanades.
Pel que fa a la regidoria de Serveis Centrals i Econòmics, Serveis Interns, Gestió de Personal, TIC, l'OMAC, Contractació, els fons Next Generation, així com els Pressupostos participatius i AIE aniran a càrrec d'Isabel Mascaró. Guillermo García s'encarregarà de la regidoria de Medi Ambient, Espais Públics, Brigada Municipal i de Joventut.
Quant a la conselleria de Territori, Llicències i Habitatge s'encarregarà Nacho García, que també s'ocuparà de Béns i Patrimoni, i Domini Públic. Per la seva banda, Sonia Orts liderarà la conselleria de Relacions Ciutadanes, Participació Ciutadana, Protecció Civil, Neteja i Mobilitat. Finalment, Cecília Mangini serà l'encarregada de l'àrea de Serveis a la Ciutadania, Serveis Socials, Feminismes LGTBIQ+, Immigració, Cooperació, Salut Pública i Capacitats Diverses.
Montse Adan i Berni Álvarez lideraran les àrees econòmiques i d'esports del nou cartipàs municipal de Tarragona
Sandra Ramos serà la portaveu del govern municipal i s'encarregarà de Cultura i Festes i Memòria històrica
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 12:10
Actualitzat el 19 de juny de 2023 a les 12:15
Et pot interessar
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà
-
Política Salou diu la seva sobre l'estació intermodal i planteja un nou desacord a l'Àrea Metropolitana