Pere Huguet repetirà com a cap de llista del PP a Tarragona pel 12-M

Els populars presenten els candidats territorials per a les eleccions del 12-M a Catalunya

Publicat el 04 d’abril de 2024 a les 09:55
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 11:13

 

Pere Huguet per Tarragona, Montse Berenguer per Lleida i Jaume Veray per Girona, seran els caps de llista provincials del PPC a les eleccions catalanes. D'aquesta manera, els populars renoven tots els candidats territorials de cara el 12-M respecte a els comicis del 2021.

Aquest dimecres a la tarda, el candidat per Barcelona, Alejandro Fernández, i el president del partit, Alberto Núñez Feijóo, han presentat les persones que ocuparan la primera posició en cada provínciaHuguet és actualment diputat al Congrés, Berenguer, funcionària de la Generalitat i Veray és portaveu del partit a l'Ajuntament de Girona.

Durant la presentació, Pere Huguet, ha afirmat que la demarcació de Tarragona "ha perdut inversions importants per la deixadesa i la paràlisi del procés". "La Generalitat ha abandonat Tarragona", ha dit afegint que treballaran per la "Tarragona pròspera".

Fernández ataca el procés i el 'sanchisme'

D'altra banda, el tarragoní candidat del PPC a les eleccions catalanes, Alejandro Fernández, ha dit que el 12-M és la seva "oportunitat" per "garantir entre tots el pacte constitucional, l'esperit de convivència".

"Això significarà acabar amb el procés i amb el sanchisme", ha apuntat davant la plana major dels populars catalans i del líder del partit a nivell estatal, Alberto Núñez Feijóo. Des de l'Hotel Plaza de Barcelona, en un auditori ple, Fernández ha lamentat que Catalunya sigui la comunitat autònoma amb més impostos.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google