Pel Vendrell Primàries ha tornat a denunciar que les obres de l'edifici Tabaris de Coma-ruga estan aturades. El seu regidor, Josep Maria Llasat, ha assegurat davant els mitjans que els treballs "estan parats des de fa més d'una setmana". Una situació que ja es va produir durant uns mesos a principis del 2022.
"En uns informes de l'empresa i de la direcció de l'obra vam poder veure que l'anterior aturada va ser per un problema amb els fonaments", ha explicat Llasat. Un entrebanc que va suposar "un encariment de més de 400.000 euros" en el pressupost de l'obra, ha afegit. Però en el moment actual, des de Primàries no creuen que pugui haver-hi cap problema tècnic.
"Què està passant? Pot ser que l'empresa no cobri?", ha deixat caure Llasat. El regidor també ha recordat que si l'obra no està finalitzada abans d'acabar el 2023, es perdrà la subvenció d'1,1 milions d'euros del FEDER.
El partit ha avançat que preguntarà al pròxim ple per aquesta situació, i ha reiterat les crítiques pel "sobrecost" de les obres. "Havia de costar 1,1 milions d'euros i ja anem pels 5,5 milions", lamenten. Des del govern local ja van apuntar l'anterior vegada que els tempos de l'obra no depenen de l'Ajuntament, sinó de l'empresa contractada.
Primàries denuncia una nova aturada en les obres del Tabaris de Coma-ruga
Josep Maria Llasat afirma que l'anterior interrupció va suposar «un encariment de més de 400.000 euros»
ARA A PORTADA
-
Rusc 2025: El Festival de Poesia al Museu Terra de l’Espluga de Francolí arriba al seu punt àlgid Albert Oliva
-
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 13 de març de 2023 a les 16:41
Et pot interessar
-
Política Ernest Roigé (ERC) renuncia a la presidència del Consell Comarcal del Baix Camp
-
Política La manca de neteja i el «col·lapse» administratiu a Cambrils, principals crítiques de l'oposició a Klein
-
Política ERC exigeix al govern municipal de Tarragona la suspensió de llicència del complex de camps de futbol
-
Política ERC referma la seva lleialtat al govern de Reus i es defensa com a «peça clau» per transformar la ciutat
-
Política Polèmica a Reus pel desplegament d'una estelada durant la Festa Major de Sant Pere
-
Política Marc Vinya és investit nou alcalde de Montblanc