Pel Vendrell Primàries ha tornat a denunciar que les obres de l'edifici Tabaris de Coma-ruga estan aturades. El seu regidor, Josep Maria Llasat, ha assegurat davant els mitjans que els treballs "estan parats des de fa més d'una setmana". Una situació que ja es va produir durant uns mesos a principis del 2022.
"En uns informes de l'empresa i de la direcció de l'obra vam poder veure que l'anterior aturada va ser per un problema amb els fonaments", ha explicat Llasat. Un entrebanc que va suposar "un encariment de més de 400.000 euros" en el pressupost de l'obra, ha afegit. Però en el moment actual, des de Primàries no creuen que pugui haver-hi cap problema tècnic.
"Què està passant? Pot ser que l'empresa no cobri?", ha deixat caure Llasat. El regidor també ha recordat que si l'obra no està finalitzada abans d'acabar el 2023, es perdrà la subvenció d'1,1 milions d'euros del FEDER.
El partit ha avançat que preguntarà al pròxim ple per aquesta situació, i ha reiterat les crítiques pel "sobrecost" de les obres. "Havia de costar 1,1 milions d'euros i ja anem pels 5,5 milions", lamenten. Des del govern local ja van apuntar l'anterior vegada que els tempos de l'obra no depenen de l'Ajuntament, sinó de l'empresa contractada.
Primàries denuncia una nova aturada en les obres del Tabaris de Coma-ruga
Política
Josep Maria Llasat afirma que l'anterior interrupció va suposar «un encariment de més de 400.000 euros»
ARA A PORTADA
-
Successos Els Bombers afronten la nit amb preocupació perquè l’incendi d’Aiguamúrcia no arribi a les urbanitzacions Natàlia Pinyol
-
Societat Disset ferits per una reacció química a la piscina municipal de la Bisbal del Penedès TarragonaDigital
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 10 al 12 de juliol a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
Política Plega el primer tinent d'alcaldia de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per un positiu en alcoholèmia TarragonaDigital
-
Cultura La Fundació Mas Miró de Mont-roig del Camp estrena nova etapa amb Cèlia del Diego com a directora TarragonaDigital
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Política
Investiguen l'alcalde d'Altafulla, Jordi Molinera, per un suposat delicte de suborn
-
Política
Reus impulsarà una gran zona verda de 18 hectàrees entre l'estadi i les piscines municipals
-
Política
El nou alcalde de Torredembarra, Raúl García, manté l'estructura del govern municipal
-
Política
Fèlix Alonso declara que els contractes que investiga el Suprem es van fer amb criteris tècnics i «no partidistes»
-
Política
Vale Pino (PSC) renuncia a l'alcaldia de Torredembarra i el republicà Raúl García assumirà el càrrec
-
Política
L'exalcalde d'Altafulla, Fèlix Alonso, defensa que els contractes pels quals l'investiga el Suprem complien la llei
