Pel Vendrell Primàries ha tornat a denunciar que les obres de l'edifici Tabaris de Coma-ruga estan aturades. El seu regidor, Josep Maria Llasat, ha assegurat davant els mitjans que els treballs "estan parats des de fa més d'una setmana". Una situació que ja es va produir durant uns mesos a principis del 2022.
"En uns informes de l'empresa i de la direcció de l'obra vam poder veure que l'anterior aturada va ser per un problema amb els fonaments", ha explicat Llasat. Un entrebanc que va suposar "un encariment de més de 400.000 euros" en el pressupost de l'obra, ha afegit. Però en el moment actual, des de Primàries no creuen que pugui haver-hi cap problema tècnic.
"Què està passant? Pot ser que l'empresa no cobri?", ha deixat caure Llasat. El regidor també ha recordat que si l'obra no està finalitzada abans d'acabar el 2023, es perdrà la subvenció d'1,1 milions d'euros del FEDER.
El partit ha avançat que preguntarà al pròxim ple per aquesta situació, i ha reiterat les crítiques pel "sobrecost" de les obres. "Havia de costar 1,1 milions d'euros i ja anem pels 5,5 milions", lamenten. Des del govern local ja van apuntar l'anterior vegada que els tempos de l'obra no depenen de l'Ajuntament, sinó de l'empresa contractada.
Primàries denuncia una nova aturada en les obres del Tabaris de Coma-ruga
Política
Josep Maria Llasat afirma que l'anterior interrupció va suposar «un encariment de més de 400.000 euros»
ARA A PORTADA
-
Societat Els nous mesuradors per analitzar la qualitat de l'aire de Tarragona entraran en funcionament al gener ACN
-
Societat Llum verda al planejament per a construir el centre per a la descarbonització de la Canonja ACN
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 6 al 8 de novembre a la demarcació de Tarragona? Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 17:41
Actualitzat el
13 de març de 2023 a les
17:54
Et pot interessar
-
Política
Salou aprova un pressupost rècord de 82,37 milions d'euros sense apujar impostos ni taxes
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Tarragona aprova incrementar l'IBI dels pisos turístics fins a un 150%
-
Política
Vox designa com a candidat per Tarragona el 29-N un barceloní amb passat neonazi i pendent de judici
-
Política
La codirectora del Concurs de Castells, Ester Roca, serà la cap de llista per Tarragona del Front Ampli
-
Política
Junts presenta les llistes per Tarragona per a les eleccions espanyoles del 29-N
-
Política
L'Ajuntament de Reus presenta un pressupost de més de 242 milions d'euros per al 2027
