El PSC de Mont-roig del Camp i la plataforma Impulso Miami Mont-roig (IMM) revalidaran el pacte amb què han governat plegats l'Ajuntament del municipi en l'últim mandat.
[noticiadiari]99/9988[/noticiadiari]
Els caps de llista Fran Morancho i Vicente Pérez han anunciat que "comencen a treballar en el nou pla de mandat" i ho faran amb la majoria absoluta que sumen els set regidors socialistes i els dos d'IMM, amb un govern municipal "estable i continuista".
[resultatstarragona]
La població té "grans reptes" els pròxims anys, com la implantació de l'empresa coreana LOTTE i la reconversió d'infraestructures importants com l'N-340, el passeig de les Cales o la Via Verda. Els dos partits celebren haver incrementat el suport fins al 44,3% del total dels vots, quatre punts més que el 2019.
PSC i Impulso Miami Mont-roig revaliden el pacte per governar plegats
Les dues formacions assoleixen la majoria absoluta amb els set regidors dels socialistes i els dos d'IMM
ARA A PORTADA
-
La Vella de Valls i la Jove de Tarragona sorprenen el públic en la diada del Primer Diumenge Redacció
-
Una Santa Tecla especial pels Gegants Vells de Tarragona: celebren els 200 anys d'història Antonio Ramos Llauradó
-
El Nàstic regala els tres punts a un encertat At. Sanluqueño i arriba la primera derrota Joan Alfons López
-
-
Publicat el 30 de maig de 2023 a les 16:23
Actualitzat el 30 de maig de 2023 a les 16:27
Et pot interessar
-
Política Jordi Aymerich es converteix en el nou alcalde de Savallà del Comtat
-
Política ERC demana explicacions a l'alcalde Viñuales «per la contractació de detectius privats» a l'EMT
-
Política El Ministeri de Cultura i Junts acorden ubicar la Biblioteca Provincial de Tarragona a la Tabacalera
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí
-
Política El PP de Tarragona censura la gestió de la neteja del govern Viñuales: «No rebem un bon servei»