Ha trigat, però finalment aquest dissabte 22 d'abril l'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha confirmat que serà de nou el candidat del PSC a les eleccions municipals del 28 de maig. Era una cosa que tothom donava per fet, però que encara no s'havia confirmat de forma oficial.
En un escrit a les xarxes socials, Ferré ha explicat que es presenta per tercera vegada com a alcaldable "perquè vull que a Calafell encara s'hi visqui millor". El batlle remarca que ja fa vuit anys que és alcalde de la població, però que "queda molt per a fer i no serà gens fàcil".
"Continuarem allò que tenim en marxa i ens queda per fer, però també incorporem nous projectes al nostre programa per a fer en els pròxims anys", ha conclòs Ferré. La seva ha estat una de les últimes candidatures del PSC que restava per anunciar.
D'aquesta manera, els socialistes presentaran llista als catorze municipis del Baix Penedès, i volen renovar la victòria aconseguida el 2019 a la totalitat de la comarca. El partit va presentar tots els candidats aquest passat dissabte 22 d'abril en un acte que va comptar amb la presència del ministre de la Presidència, Fèlix Bolaños.
Ramon Ferré optarà a la reelecció a les eleccions municipals de Calafell
Política
El PSC presenta els catorze candidats a la comarca amb la presència del ministre Bolaños
ARA A PORTADA
-
Societat El sector hostaler de la demarcació de Tarragona es reivindica en el 49è Sopar Anual de l'AEHT Antonio Ramos Llauradó
-
Successos L'AP-7, tallada a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per l'accident d'un camió amb un ferit crític ACN
-
Societat La Conca de Barberà presenta al·legacions al futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades ACN
-
Societat L'IRB CatSud ampliarà les seves instal·lacions a Tarragona gràcies a una inversió de 2,5 milions d'euros ACN
-
Societat La DOQ Priorat i la DO Montsant tanquen una verema amb menys producció per la calor, però de major qualitat ACN
Publicat el
24 d’abril de 2023 a
les 17:15
Actualitzat el
24 d’abril de 2023 a les
17:25
Et pot interessar
-
Política
Relacionen Rubén Viñuales amb un cas de drogues per una trucada de 2017: l'alcalde de Tarragona ho nega
-
Política
La Generalitat i l'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona avancen el marc jurídic del nou ens
-
Política
Aliança Catalana tria Àlex Christensen com a candidat a les municipals del Vendrell
-
Política
L'Ajuntament de Reus imposarà 30.000 euros de sanció a l’empresa de neteja per incompliments greus
-
Política
Enric Batista agafarà el relleu del traspassat Pep Manresa al ple de l'Ajuntament de Tarragona
-
Política
El ple de Salou reclama a la Generalitat criteris clars i homogenis davant les alertes meteorològiques
