Ha trigat, però finalment aquest dissabte 22 d'abril l'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha confirmat que serà de nou el candidat del PSC a les eleccions municipals del 28 de maig. Era una cosa que tothom donava per fet, però que encara no s'havia confirmat de forma oficial.
En un escrit a les xarxes socials, Ferré ha explicat que es presenta per tercera vegada com a alcaldable "perquè vull que a Calafell encara s'hi visqui millor". El batlle remarca que ja fa vuit anys que és alcalde de la població, però que "queda molt per a fer i no serà gens fàcil".
"Continuarem allò que tenim en marxa i ens queda per fer, però també incorporem nous projectes al nostre programa per a fer en els pròxims anys", ha conclòs Ferré. La seva ha estat una de les últimes candidatures del PSC que restava per anunciar.
D'aquesta manera, els socialistes presentaran llista als catorze municipis del Baix Penedès, i volen renovar la victòria aconseguida el 2019 a la totalitat de la comarca. El partit va presentar tots els candidats aquest passat dissabte 22 d'abril en un acte que va comptar amb la presència del ministre de la Presidència, Fèlix Bolaños.  
							
																					
														
								Ramon Ferré optarà a la reelecció a les eleccions municipals de Calafell
El PSC presenta els catorze candidats a la comarca amb la presència del ministre Bolaños
ARA A PORTADA
- 
													Diputació de Tarragona i usuaris del tren creen un grup de treball per reclamar millores en la mobilitat TarragonaDigital  
- 
													
													
															  
- 
													Més d'una trentena de veïns autoevacuats i confinats per un incendi en un domicili a Reus TarragonaDigital  
- 
													Reus i Riudoms obriran l’Any Gaudí 2026, la gran commemoració del centenari del geni modernista TarragonaDigital  
- 
													PortAventura Dreams Village celebra sis anys ajudant a més de 1.100 famílies amb infants amb malalties greus TarragonaDigital  
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 17:15
										Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 17:25
									
								Et pot interessar
- 
												 Política
												El ple de Tarragona aprova la creació del Consorci del Patrimoni Romà amb les veus crítiques de PP i ERC Política
												El ple de Tarragona aprova la creació del Consorci del Patrimoni Romà amb les veus crítiques de PP i ERC
- 
												 Política
												Acord entre PSC i Junts per modificar l'ordenança d'obres de l'Ajuntament de Tarragona Política
												Acord entre PSC i Junts per modificar l'ordenança d'obres de l'Ajuntament de Tarragona
- 
												 Política
												Dimiteix Ramon de Domingo, regidor de l'Ajuntament de Montblanc Política
												Dimiteix Ramon de Domingo, regidor de l'Ajuntament de Montblanc
- 
												 Política
												Vila-seca en Comú denuncia «possibles irregularitats» en la gestió de diners públics de l'Ajuntament Política
												Vila-seca en Comú denuncia «possibles irregularitats» en la gestió de diners públics de l'Ajuntament
- 
												 Política
												L'Ajuntament de Tarragona anuncia la congelació d'impostos i taxes de cara a l'any 2026 Política
												L'Ajuntament de Tarragona anuncia la congelació d'impostos i taxes de cara a l'any 2026
- 
												 Política
												Alba López (PSC) ja és la nova alcaldessa del Catllar Política
												Alba López (PSC) ja és la nova alcaldessa del Catllar

 
															 
															 
															 
															 
															