L’alcalde de Calafell, Ramon Ferré (PSC), ha estat investit president del Consell Comarcal del Baix Penedès durant el ple celebrat aquest dimecres a la tarda a la Vil·la Casals, a Sant Salvador.
El PSC governarà els propers quatre anys en coalició amb Junts-Impulsem i ARA Pacte Local. Amb els primers va tancar un acord fa tres setmanes per forjar una majoria absoluta que va reforçar fa pocs dies amb l'entrada d'ARA-PL. Els socialistes van ser la força que va assolir més consellers després del 28-M, amb 12 membres, als quals s’hi sumen els 5 de Junts-Impulsem i els 4 d'ARA. Això els atorga 21 dels 33 membres del Consell Comarcal. A part de la presidència, el PSC encapçalarà tres vicepresidències i Junts-Impulsem en tindrà una.
L'oposició la lidera ERC, que va quedar en segona posició després de les eleccions municipals, amb 7 consellers. La resta del plenari comarcal el formen VOX (2), PP (2) i ECG (1).
Ramon Ferré (PSC), investit president del Consell Comarcal del Baix Penedès
Els socialistes lideren un govern de majoria absoluta amb Junts-Impulsem i ARA Pacte Local
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2023 a les 09:00
Actualitzat el 20 de juliol de 2023 a les 09:02
Et pot interessar
-
Política Viñuales, sobre l'estació intermodal de Vila-seca: «Si em diuen que perdré més trens, no la vull»
-
Política ERC vol que l'Ajuntament de Tarragona reguli els habitatges d'ús turístic
-
Política Viñuales prioritza la presència de la Generalitat a la de l'Estat al consorci pel patrimoni
-
Política L'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona serà una associació i tindrà l'absència de Vila-seca
-
Política Impulsen nous allotjaments dotacionals i habitatges socials en diversos punts de Reus
-
Política Reus regula l'art al carrer amb un nou reglament i un registre municipal obligatori