Aquest matí, Josep Andreu ha anunciat els números 2 i 3 de la seva candidatura per a les eleccions municipals. En aquest sentit Marià Gomis i Anna Lafebre formaran part de la llista de Montblanc Progressa.
Gomis és, en l'actualitat, el secretari municipal. Per aquest motiu, Esquerra Republicana de Montblanc demana la seva dimissió, ja que formarà part d'una candidatura a les pròximes eleccions municipals i el candidat és el màxim garant jurídic de l'acció d'un ajuntament i també de la imparcialitat en un procés electoral.
'Considerem que no és ètic, ni correcte, ni transparent que un càrrec tan bàsic en un ajuntament anunciï que es presentarà a les eleccions del pròxim maig i que continuï exercint el càrrec. Per aquest motiu, des d'Esquerra Republicana demanem la seva dimissió de forma immediata', exposen des del partit montblanquí.
S'escalfen les eleccions a Montblanc: ERC demana la dimissió d'un membre de Montblanc Progressa
Oriol Pallissó afirma que 's'ha traspassat una línia vermella i que és un escàndol'
ARA A PORTADA
-
Un centenar de persones es concentren al pantà de Siurana per denunciar el transvasament d'aigua a Riudecanyes TarragonaDigital
-
-
-
Riudoms homenatja els primers mestres de les Escoles Noves, un centre pioner i avançat al seu temps Sandra Pérez
-
Surten a licitació les obres de construcció de la nova escola bressol municipal l'Ametller de Reus TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 09 de març de 2023 a les 13:45
Actualitzat el 09 de març de 2023 a les 13:46
Et pot interessar
-
Política Dimiteix Llorenç Montalà, l'alcalde de les Piles
-
Política Vandellòs i l'Hospitalet aprova el Pla d'Incendis i nous ajuts per a la digitalització de les empreses
-
Política Marc Bigordà, l'alcalde dels Garidells, es converteix en nou diputat de la Diputació de Tarragona
-
Política El Govern es compromet a garantir la segona fase del TramCamp Reus-Tarragona per «donar sentit al projecte»
-
Política L’Ajuntament de Mont-roig denuncia un DJ per incitar a insultar Pedro Sánchez durant la Festa Major de Miami Platja
-
Política El Govern considera que la intermodal de Vila-seca és «la millor solució», però no tanca la porta a la de Tarragona