Una moneda de cinquanta cèntims llançada a l'aire ha acabat donant a Junts la victòria, i un tercer regidor, a les eleccions municipals de diumenge a Rasquera.
[resultatstarragona]
La formació havia empatat a 182 vots com a força més votada el 28M amb la llista de Solidaritat per la Independència, fet que atorgava dos regidors a totes dues formacions, pendents de l'assignació d'un tercer. Un cop revisats els resultats de l'escrutini aquest divendres i persistint l'empat, la Junta Electoral de Zona de Tortosa ha deixat a l'atzar aquesta decisió, tal i com preveu la llei.
Junts ha estat proclamada guanyadora i obté tres regidors mentre que Solidaritat es queda amb dos, els mateixos que la tercera força, ERC, amb 118 vots.
Malgrat la victòria final als comicis, la candidata de Junts i alcaldessa en funcions, Àngels Llombart, haurà de buscar un pacte si vol continuar governant al municipi, com ja ha estat fent aquest últim mandat, de forma compartida, amb ERC -que va ocupar l'alcaldia els dos primers anys-. També sumaria majoria un pacte entre Solidaritat i republicans.
Una moneda de cinquanta cèntims acaba decidint l'alcalde de Rasquera
Política
L'atzar acaba decidint la força guanyadora de les eleccions però caldrà un pacte per governar
ARA A PORTADA
-
Cultura El capitans del Nàstic Genuine reinvindiquen la inclusió i una festa de tots en el pregó de Santa Tecla Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Un home atropella l'exparella i la deixa ferida greu als Pallaresos Marc Orts i Cussó | Gerard Mira
-
Societat El Tanatori Municipal de Tarragona estrena renovades instal·lacions després de la primera fase d'obres ACN
-
Cultura La quarta edició de la «Reus 1900. Festa Modernista» tindrà l'Any Gaudí com a fil conductor TarragonaDigital
-
Economia Mig miler d'habitatges es comencen a construir al Camp de Tarragona durant el primer semestre de l'any ACN
Publicat el
02 de juny de 2023 a
les 18:09
Actualitzat el
02 de juny de 2023 a les
18:11
Et pot interessar
-
Política
Relacionen Rubén Viñuales amb un cas de drogues per una trucada de 2017: l'alcalde de Tarragona ho nega
-
Política
La Generalitat i l'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona avancen el marc jurídic del nou ens
-
Política
Aliança Catalana tria Àlex Christensen com a candidat a les municipals del Vendrell
-
Política
L'Ajuntament de Reus imposarà 30.000 euros de sanció a l’empresa de neteja per incompliments greus
-
Política
Enric Batista agafarà el relleu del traspassat Pep Manresa al ple de l'Ajuntament de Tarragona
-
Política
El ple de Salou reclama a la Generalitat criteris clars i homogenis davant les alertes meteorològiques
