Una moneda de cinquanta cèntims llançada a l'aire ha acabat donant a Junts la victòria, i un tercer regidor, a les eleccions municipals de diumenge a Rasquera.
[resultatstarragona]
La formació havia empatat a 182 vots com a força més votada el 28M amb la llista de Solidaritat per la Independència, fet que atorgava dos regidors a totes dues formacions, pendents de l'assignació d'un tercer. Un cop revisats els resultats de l'escrutini aquest divendres i persistint l'empat, la Junta Electoral de Zona de Tortosa ha deixat a l'atzar aquesta decisió, tal i com preveu la llei.
Junts ha estat proclamada guanyadora i obté tres regidors mentre que Solidaritat es queda amb dos, els mateixos que la tercera força, ERC, amb 118 vots.
Malgrat la victòria final als comicis, la candidata de Junts i alcaldessa en funcions, Àngels Llombart, haurà de buscar un pacte si vol continuar governant al municipi, com ja ha estat fent aquest últim mandat, de forma compartida, amb ERC -que va ocupar l'alcaldia els dos primers anys-. També sumaria majoria un pacte entre Solidaritat i republicans.
Una moneda de cinquanta cèntims acaba decidint l'alcalde de Rasquera
Política
L'atzar acaba decidint la força guanyadora de les eleccions però caldrà un pacte per governar
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juny de 2023 a
les 18:09
Actualitzat el
02 de juny de 2023 a les
18:11
Et pot interessar
-
Política
Mor Pep Manresa, regidor de Junts a l'Ajuntament de Tarragona
-
Política
La militància de Junts a Tarragona ratifica a Jordi Sendra com a canditat a l'alcaldia
-
Política
Jaume Fornés, alcalde de Sarral, és el nou president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà
-
Política Arxiven la investigació contra el regidor del Vendrell Christian Soriano pels anuncis gratuïts durant la pandèmia
-
Política
El Parlament insta el Govern a col·laborar amb Dow per garantir els llocs de feina a Tarragona
-
Política
Jordi Sendra serà el candidat de Junts a l'alcaldia de Tarragona
