Alcover presenta els actes de la revetlla de Sant Joan 2025

El vespre del 23 de juny s'iniciarà a les 19.30 h a la plaça Nova, amb l'arribada de la Flama del Canigó a càrrec del Ball de Diables Bruixots d’Alcover i els Diablons

  • Imatge d'arxiu d'una foguera de Sant Joan -
Publicat el 05 de juny de 2025 a les 08:34

Alcover ja ho té tot a punt per celebrar una nova revetlla de Sant Joan, el dilluns 23 de juny. Enguany, el programa d'actes s'iniciarà a les 19.30h a la plaça Nova, amb l'arribada de la Flama del Canigó a càrrec del Ball de Diables Bruixots d’Alcover i els Diablons d’Alcover. Tot seguit, es durà a terme la lectura del Manifest de la Flama i la lectura sàtira per finalitzar amb l'encesa de la foguera. 

A continuació, tindrà lloc la tabalada de Sant Joan a càrrec dels tabals dels Bruixots i Diablons d'Alcover. L'itinerari serà la plaça Nova, plaça Vella, carrer Major, Església Vella, plaça del Portal, avinguda Montblanc i hort de Tasà. Allà es farà l'encesa de la tronada final.

A les 21.00h, a la terrassa Pub dels Amics, tindrà lloc el sopar de carmanyola amb inscripció prèvia (data màxima: diumenge 15 de juny). Per completar l'inscripció és necessari fer el pagament d'1 euros per persona a Ca Cosme.

Finalment, a les 22.00 h, hi haurà l'actuació de Quin Remei i DJ Phryso.